tag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post3659909011344212205..comments2023-11-02T12:25:09.550+03:00Comments on Αμμαζονιος: Θυμωμένη τέχνη: Συγκέντρωση μπροστά από το Αρχαιολογικό Μουσείο την Τρίτη στις 12:00αμμοςhttp://www.blogger.com/profile/15146543669763476087noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-32128144590558354142008-02-18T17:44:00.000+02:002008-02-18T17:44:00.000+02:00Σ ευχαριστώ Αμμαζόνιε που εντόπισες το σχόλιο και ...Σ ευχαριστώ Αμμαζόνιε που εντόπισες το σχόλιο και του έκλεισες το μάτι, όπως κι συτό. Και στην τελική... "δεν αξίζει να πας στην έρημο και να μην χαθείς".<BR/>Πολύ συντροφικά,<BR/>Ελένη ΚαρασαββίδουEleni Karasavvidouhttps://www.blogger.com/profile/02902074873350776177noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-23127909648120563262008-02-07T00:48:00.000+02:002008-02-07T00:48:00.000+02:00Σωστά. Κι εγώ σ'ένα κομμάτι αναφέρομαι.Σωστά. Κι εγώ σ'ένα κομμάτι αναφέρομαι.sothttps://www.blogger.com/profile/13154683230256630104noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-27579308251835023692008-02-06T16:27:00.000+02:002008-02-06T16:27:00.000+02:00Παιδιά συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλ...Παιδιά συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση αλλά είχα μια παράξενη μέρα χτες. <BR/><BR/>Σοτ, συμφωνώ μαζί σου, με τη μόνη ένσταση ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για τους καλλιτέχνες γενικά, έχουν κι αυτοί τις διαφοροποιήσεις τους, όσον αφορά στις πρακτικές που περιγράφεις, το σημειώνω και στα σχόλια.<BR/><BR/>Numb, νομίζω πως γίνεσαι άδικος, συνυπέγραψαν κι άνθρωποι που αποδεδειγμένα έχουν κινητοποιηθεί για διάφορα ζητήματα. Μερσί για το κομπλιμάν πάντως.<BR/><BR/>Καλή μου Μάγια συμφωνώ απολύτως.<BR/><BR/>Αγαπητή Νερίνα, συμφωνώ και LOL.αμμοςhttps://www.blogger.com/profile/15146543669763476087noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-50086255070941554202008-02-06T16:07:00.000+02:002008-02-06T16:07:00.000+02:00"Θυμώνουμε όταν το κράτος ξεπουλά τον πολιτισμό"Εγ..."Θυμώνουμε όταν το κράτος ξεπουλά τον πολιτισμό"<BR/>Εγώ πάλι βαρέθηκα να θυμώνω γενικώς και αορίστως με απρόσωπα σύνολα και να το καταθέτω δια της παρουσίας μου. Άσε που πάντα είχα την άποψη ότι εάν δεν μπορείς σε αυτούς τους χώρους να διαχειριστείς τη κρίση σου μη περιμένεις να το κάνει κανένας άλλος για σένα. Από την άλλη καλλιτέχνες και ΣΥΡΙΖΑ μια χαρά δρώμενο μου κάνει και οι αγελάδες πάλι δεν ήταν κακές, εγώ ξανάμανα πάλι είμαι. <BR/>Καλό σου απόγευμα :)Φωτούλα Τζιώντζουhttps://www.blogger.com/profile/09712909605674427958noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-43466155335459928872008-02-05T14:13:00.000+02:002008-02-05T14:13:00.000+02:00Αν και σε άλλη περίπτωση η τόσο έντονη παρουσία το...Αν και σε άλλη περίπτωση η τόσο έντονη παρουσία του ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν εκείνη που με ενοχλεί, στην προκειμένη περίπτωση ήταν το γενικόλογο κείμενο που με έκανε να αγνοήσω εντελώς τη συγκεκριμένη κινητοποίηση.<BR/>Αυτά τα θέματα μπορούν να συζητηθούν και να εξαντληθούν στα πλαίσια ενός σουαρέ με ένα καλό κρασί και μερικά φοντάν σε νεοκλασσικά σαλόνια, κάτω από φορτωμένες βιβλιοθήκες, με ιχυρές δόσεις αντορνολογίας και πινελιές καντίνσκυ.<BR/>Η επανάσταση στην τέχνη γίνεται ήδη από αυτούς που αρνήθηκαν την τηλεόραση, δεν παίζουν στα μπουζούκια και οι μεγάλοι εκθεσιακοί χώροι τους σνομπάρουν...΄<BR/>Όσο για την πολιτική διάσταση του θέματος, χρειάζονται συγκεκριμένες προτάσεις...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-16593423416175625352008-02-05T13:59:00.000+02:002008-02-05T13:59:00.000+02:00άμμε, καλά τα λεςδεν με έπεισανελπίζω να πήγαν όλο...άμμε, καλά τα λες<BR/><BR/>δεν με έπεισαν<BR/><BR/>ελπίζω να πήγαν όλοι όσοι υπέγραψαν στο μουσείο (αν και έχω κάποιες αμφιβολίες). ίσως κάποιοι υπέγραψαν μόνο και μόνο για να έχουν να λένε ότι διαμαρτύρονται. λογικά, μετά θα άλλαξαν πλευρό και θα ξεράθηκαν στον ύπνο.numbhttps://www.blogger.com/profile/16571996485642349781noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-21060957154617293582008-02-05T02:52:00.000+02:002008-02-05T02:52:00.000+02:00Ελπίζω κάποια στιγμή να έχω χρόνο και να διαβάσω ό...Ελπίζω κάποια στιγμή να έχω χρόνο και να διαβάσω όλες τις παραπομπές. Πιστεύω πάντως πως οι ίδιοι οι άνθρωποι του πολιτισμού έχουν δώσει τα κλειδιά στο κράτος. Δεν αναφέρομαι βέβαια σε όλους, αλλά κυρίως σε όσους όλα αυτά τα χρόνια βασιζόμενοι στον κρατικό προϋπολογισμό και στη διαπλοκή τους με δημοσιογραφικά κέντρα έχουν αυτοδιοριστεί πνευματικοί και πολιτιστικοί ηγέτες. Και στερούν από πολλούς αξιόλογους νέους και μεγαλύτερους δημιουργούς τους οικονομικούς πόρους, (αυτό για μένα είναι το λιγότερο) αλλά αφήνουν και το έργο τους στην αφάνεια. <BR/>Είναι βέβαια ταυτισμένο το φαινόμενο και με ό,τι συμβαίνει σε όλους τους άλλους τομείς, όμως τουλάχιστον στο χώρο του πολιτισμού θα έπρεπε να υπάρχει μια μεγαλύτερη αντίσταση.sothttps://www.blogger.com/profile/13154683230256630104noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-57404170576075210622008-02-04T22:57:00.000+02:002008-02-04T22:57:00.000+02:00Έτσι όπως το τοποθετείς "δεν υπάρχει δίλημμα πολιτ...Έτσι όπως το τοποθετείς <BR/><BR/>"δεν υπάρχει δίλημμα πολιτικού λόγου για την τέχνη - πολιτικού λόγου μέσα από την τέχνη"<BR/><BR/>δε θα διαφωνήσω. <BR/><BR/>Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ την τέχνη αυτισμό και σαφέστατα ένα μεγάλο μέρος της "ομιλεί" πολιτικά. Δε θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά. <BR/>Το πρώτο σκέλος βέβαια -πολιτικός λόγος για την τέχνη- σηκώνει μεγάλη συζήτηση. Η βάση όμως του συλλογισμού με βρίσκει σύμφωνο.<BR/><BR/>Και κάτι ακόμα που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω. Σαφώς και δεν αφορίζω ή "κράζω" συλλήβδην όλους όσους έσπευσαν να υπογράψουν. Περισσότερο τη διατύπωση του καλέσματος "έκραξα" καθώς και αυτά που επιβουλεύονται οι εμπνευστές του...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-69380715440068382982008-02-04T22:29:00.000+02:002008-02-04T22:29:00.000+02:00Stixakia, δεν υπάρχει θέμα κατάχρησης της φιλοξενί...Stixakia, δεν υπάρχει θέμα κατάχρησης της φιλοξενίας, άμα δε θέλαμε να ξεκινάνε κουβέντες, δε θα είχαμε ανοιχτά τα σχόλια. Μπορείς να κάνεις όσα καμπάκ θέλεις.<BR/>Διαφωνούμε πολιτικά και είναι σαφές. Δεν έχω χάσει συνολικά την ελπίδα μου απέναντι στα κόμματα, παραμένω όμως καχύποπτος απέναντί τους. Αυτό δυστυχως είναι κουβέντα πολύ μεγάλη και περίπλοκη για σχόλια. Φοβάμαι πάντως πως όσο τους απαξιώνουμε και αποχωρούμε απο το δημόσιο χώρο, τόσο πιο ανενόχλητους τους αφήνουμε.<BR/><BR/>Δεν ξέρω αν διαφωνούμε και στο <BR/>δεύτερο σημείο που σου έθεσα ως αντίρρηση, ότι για μένα δεν υπάρχει δίλημμα πολιτικού λόγου για την τέχνη - πολιτικού λόγου μέσα από την τέχνη. Αν έχεις όρεξη πες μου και για αυτό.<BR/><BR/>Μέχρι τότε την καληνύχτα μου.αμμοςhttps://www.blogger.com/profile/15146543669763476087noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-80371575838589177992008-02-04T21:04:00.000+02:002008-02-04T21:04:00.000+02:00Καλώς σε βρήκα αμμος!Επέτρεψέ μου ένα μικρό καμ μπ...Καλώς σε βρήκα αμμος!<BR/>Επέτρεψέ μου ένα μικρό καμ μπακ.<BR/><BR/>Αρχικά θέλω να πω, πως ασφαλώς και δεν είχα την αξίωση να απαντήσεις εκ μέρους άλλων για τη μη έγκριση του σχολίου -η οποία και έγινε τελικά όση ώρα εμείς συζητάμε- . <BR/><BR/>Στην ουσία τώρα. <BR/>Ο προβληματισμός που ανέφερες <BR/><BR/>"όταν ένα κόμμα <B>οποιοδήποτε συμπληρώνω</B> ή οργάνωση <B> εξαρτάται</B> ξεκινά μια πρωτοβουλία στην οποία εμπλέκονται και απλοί πολίτες, είναι δεδομένες οι πονηρές προθέσεις - άγρα ψήφων και μελών"<BR/><BR/>ΝΑΙ. Για μένα είναι λυμένος<BR/><BR/>Δεδομένου τούτου, η οποιαδήποτε παραπάνω ανάλυση για τη συγκεκριμένη συγκέντρωση θα γίνει από την οπτική γωνία του προκατειλημένου (για μένα μιλάω)<BR/><BR/>Ας μην κάνω όμως κατάχραση της φιλοξενίας σου και ας σταματήσω εδώ (παρόλο που θα μπορούσα κι εγώ να γράψω ολόκληρο ποστ όπως πολύ όμορφα είπες :-) )<BR/><BR/>Καλό σου βράδυ και σόρι για την πολυλογίαAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-71289573885322506222008-02-04T20:28:00.000+02:002008-02-04T20:28:00.000+02:00Αγαπητέ stixakia καλωσόρισες. Ένα πραγματάκι να ξε...Αγαπητέ stixakia καλωσόρισες. Ένα πραγματάκι να ξεκαθαρίσουμε μόνο από την αρχή: δεν είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, ούτε ανήκω στην ομάδα που έκανε το κάλεσμα για τη συγκέντρωση ή έστησε το μπλογκ. Κάνεις καλά που αναπαράγεις εδώ το σχόλιό σου που δεν πέρασε από έγκριση, θα ήταν όμως αστείο να σου απαντήσω εκ μέρους της Θυμωμένης Τέχνης και ούτε το θέλω.<BR/><BR/>Εγώ λοιπόν θα έλεγα τα εξής με αφορμή το σχόλιό σου. Διαβάζοντας τις υπογραφές, βρίσκω και ονόματα που ομολογουμένως συμμετείχαν σε επώδυνους τοκετούς, δημιούργησαν και αντιστάθηκαν με τον τρόπο τους. Πολλούς άλλους δεν τους ξέρω, ή δεν ξέρω πως έχουν κινηθεί, οπότε μπορεί να έχεις εν μέρει δίκιο, μπορεί και όχι. Μιλώντας για την αφεντιά μου όμως που κάπως τη γνωρίζω, έχω κάνει τις υποχωρήσεις μου σε διάφορα, έχω υπάρξει κάποιες λίγες φορές θαρραλέος, αλλά εν πάσει περιπτώσει δεν έχω πάρει ποτέ φράγκο για τη γραφή μου, ούτε έχω περάσει καν τις πόρτες του Υπουργείου Πολιτισμού. Υποθέτω καλή τη πίστει πως δεν είμαι ο μόνος από τους υπογράφοντες.<BR/><BR/>Για την άγρα ψήφων είναι σαφές ότι δεν μπορώ να σου απαντήσω. Έχοντας όμως συμμετάσχει κατά καιρούς αυτόνομα σε πρωτοβουλίες για θέματα που με ενδιέφεραν(χωρίς ποτέ να έχω υπάρξει ποτέ μέλος κόμματος), αντιμετώπιζα πάντα έναν προβληματισμό που για εσένα όμως φαίνεται λυμένος: όταν ένα κόμμα ή οργάνωση ξεκινά μια πρωτοβουλία στην οποία εμπλέκονται και απλοί πολίτες, είναι δεδομένες οι πονηρές προθέσεις - άγρα ψήφων και μέλων; Προσωπικά κρίνω κατά περίπτωση, συχνά απογοητεύομαι αλλά όχι πάντα.<BR/><BR/>Τέλος, μοιάζει να θέτεις ένα δίλημμα με το οποίο διαφωνώ, ότι ο καλλιτέχνης είτε θα αντιδράσει ουσιαστικά μέσα από την τέχνη του, είτε θα αντιδράσει ανούσια μέσα από την πολιτική δράση και την οργανωμένη διαμαρτυρία. Η προσωπική μου οπτική είναι πως είτε κάνεις τέχνη για να ζήσεις, είτε για να βγάλεις γούστα, αυτό είναι ένα κομμάτι της καθημερινότητας σου, μπλέκεται και συνδέεται με την υπόλοιπη ζωή σου, έχει τελικά μια πολιτική πλευρά. Είναι επιλογή σου να αρθρώσεις πολιτικό λόγο για την τέχνη ή να μιλήσεις πολιτικά μέσα από την τέχνη σου, το ένα όμως δε νομίζω ότι αποκλείει το άλλο. <BR/><BR/>Με αυτά και με εκείνα έγραψα άλλο μισό ποστ στα σχόλια, τα ζήτημα όμως με ενδιαφέρει ακριβώς για τις αντιρρήσεις που έθεσες μαζί με άλλους και όχι για το ευχάριστο θέαμα μιας συγκέντρωσης καλλιτεχνών στο Αρχαιολογικό Μουσείο, στην οποία δεν ξέρω καλά καλά αν θα μπορέσω να πάω.<BR/>Καλο βράδυ και από μένα.αμμοςhttps://www.blogger.com/profile/15146543669763476087noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4408108778770381777.post-34517060494063026522008-02-04T19:45:00.000+02:002008-02-04T19:45:00.000+02:00Aφού σε ευχαριστήσω που ανέφερες την αντίρρησή μου...Aφού σε ευχαριστήσω που ανέφερες την αντίρρησή μου, θα σχολιάσω στο κείμενό σου με ένα σχόλιο που έχω κάνει από το μεσημέρι στο post της "Θυμωμένης Τέχνης" το οποίο -ακόμα!- δεν έχει περάσει το moderation ενώ άλλα επόμενα έχουν δημοσιευτεί.<BR/><BR/>@θυμωμένη τέχνη:<BR/>Η τέχνη όταν θυμώνει παράγει. Γεννά.<BR/>Μέσα από μοναχικούς και επώδυνους τοκετούς.<BR/>Όχι με τσάρκες στα Υπουργεία και προπαντός όχι με συντονιστικά όργανα.<BR/>Κάντε το θυμό σας ποίημα, πίνακα, γλυπτό όχι βόλτα -και προπαντός- όχι-άγρα ψήφου<BR/>Είτε βόλτα τον κάνετε είτε άγρα είτε ψήφο, του αλλάζετε το φύλλο. Τον ευνουχίζετε.<BR/>Δεν ξέρω αν ο θυμός σας, σας επιτρέπει να με εννοήσετε…<BR/><BR/>Αυτά διατυπώθηκαν το μεσημέρι και δεν έχουν ακόμα εγκριθεί.<BR/><BR/>Αυτή είναι και η θέση μου στα ερωτήματά σας. <BR/>Κάντε Τέχνη -λοιπόν- και όχι διαπραγματεύσεις για εκείνη.<BR/><BR/>Την καλησπέρα μουAnonymousnoreply@blogger.com