CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

17.2.08

Dancing in the snow! - indieannalog set 15

Kinks – Waterloo sunset: Μουσική για πιτσιρίκια που κουτρουβαλάνε χιονισμένες πλαγιές ή πέφτουν με το κεφάλι από χιονοτσουλήθρες («Κωστάκηηη, μην τρως το χιόνι παιδί μουυυυ»)!

Stars – You’ re my favorite book: Mουσική για πατινάζ πάνω σε παγωμένη λίμνη, τρώγοντας με ένα κουτάλι μερέντα και φορώντας το πιο ηλίθια ευτυχισμένο χαμόγελό σου επειδή ΤΟΝ σκέφτεσαι και φιλάει τόοοοοσο γλυκά! .

Boat – Last cans of paint: Μουσική για χιονοπόλεμο μέσα σε δάσος –κρυφτό πίσω από δέντρα, «προσοχή στο κλαδί», «έλα ρε βλάκα μη μου τρίβεις το χιόνι στη μούρη σου λέω», «θα κάνουμε αγγελάκια» κλπ.

Preston School of industry – Falling away: Μουσική για χιονοπόλεμο στην πόλη –αφού φτιάξατε τον χιονάνθρωπο και μετά σε πέταξαν πάνω του και διαλύθηκε (ενώ εσύ βρέθηκες και με ένα καρότο στο μάτι) τρώτε τρελές γλύστρες στα πεζοδρόμια που έχουν παγώσει, οι φίλοι σου πάνε να σε σηκώσουν και πέφτουν και αυτοί, η καφετέρια είναι απέναντι αλλά δεν το βλέπετε να φτάνετε παρά μόνο μπουσουλώντας, ο τελευταίος πληρώνει, ξεκουνάτε ρε πάγωσε ο κώλος μου!

Ana Lann- Paradise: Μουσική για σλάλομ με το σκι -πάνω που του έχεις πάρει τον αέρα και ξεθαρρεύεις σκέφτεσαι ότι μάλλον υπάρχει «θέμα» σε αυτό το αποκριάτικο χιονοπάρτυ και γι’ αυτό όλοι είναι ντυμένοι Νιντζα -με αυτές τις στολές και το πρόσωπο κρυμμένο πίσω από κασκόλ-, αν σε είχαν ειδοποιήσει νωρίτερα θα είχες ντυθεί «Χιονάτη» -μα εκείνη τη στιγμή μπουπ, πέφτεις, κουτρουβαλάς στο χιόνι. «Ουάου, σίγουρα κάποια νεράιδα άκουσε την ευχή μου» λες καθώς τινάζεις το χιόνι από τα ξανθά μαλλάκια σου. Γλυκειά μου!

32 σχόλια:

treblaz είπε...

Stars! Τι φοβερό. Το καλύτερο αναλογκ σετ το 15.


...σαν τα χιόνια...

Ινδιάννα είπε...

treblaz
θα συμφωνήσω για τους stars:
κομμάτι τόσο σιροπιαστό
που έχω κολλήσει να το ακούω
απ' την πρώτη- πρώτη στιγμή!

Μετά από τόση μαυριλα στα indieannalog sets, είδαμε άσπρη μέρα -χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Tom the Barman
τι άλλαξε στο blogger και δε μπορώ να βάλω το όνομά μου κανονικά παρά με βλέπει ως "ανώνυμο"- όχι ότι είμαι "επώνυμος" αλλά λέμε τώρα!

Συγνώμη, waterloo sunset? Χιόνι στις Μπαχάμες σα να λέμε; Και Preston School of industry -τρελό snowboard στο Connecticut ένα πράγμα;
Μεγάλα γέλια έκανα!

ΥΓ. Έχεις κάτι με τις ξανθιές μικρό καστανό κορίτσι;

Ινδιάννα είπε...

Tom
δυστυχώς γι' αυτό θα σε παραπέμψω στον Άμμο: δεν έχω ιδέα τι μπορεί να άλλαξε και πώς γίνεται πλέον.

Όσο για τη μουσική
έψαχνα απλώς αφορμή
να βάλω όλα τα σαχλοτράγουδα που μου αρέσουν! :)

ΥΓ. Όχι μωρέ, τι να έχω με τις ξανθιές, απλά το Paradise έκανε κάπως "καρναβαλικό" τραγουδάκι και ήθελα να συνδυάσω Τριώδιο και χιόνια!

sot είπε...

Πολύ χρήσιμα σήμερα. Όταν τα ακούς πίνοντας ζεστό καφέ όπως κάνω τώρα ακούγονται ιδιαίτερα ζεστά. Αν τα ακούς σε χιονισμένο περιβάλλον σου δίνουν καλό ρυθμό όπως το Last cans of paint. Το Last cans of paint πράγματι έρχεται να μας θυμίσει ότι ξεκίνησαν οι αποκριές. Πού να το καταλάβουμε με αυτό το κρύο (άρχισαν και τόσο νωρίς φέτος)

sot είπε...

To Paradise εννοούσα για τις αποκριές αλλά το κρύο με κράτησε στο πλοίο :)

Ινδιάννα είπε...

Sot
με βγάλανε κι εμένα για καφέ
-διότι χιονίζει του σκοτωμού κι εγώ φοβόμουν να πάρω αμάξι-
και η αλήθεια είναι ότι παρά το κρύο κυκλοφορούν πολλά ζεστά χαμόγελα εκεί έξω και πολλή παιχνιδιάρικη διάθεση. Το χίονι μάλλον μας "ζεσταίνει" τελικά(δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να το εξηγήσει με τη Φυσική αυτό, μάλλον όχι)! :)

??? είπε...

Ετεροχρονισμενα συναισθηματα. Πολυ καλες οι επιλογες σου.Θα ηταν. Αν ειχαν μονο Elliot Smith.Ή Billie Holiday. Ή GY!BE.Ή κατι που να βγαζει ανείπωτη θλίψη, πονο, εγκαταλειψη και απορριψη. Και μια μοναδικη αχτιδα φωτος και ελευθερίας που ειναι η ριζική λυση της α.........ς (οσοι λενε αυτη τη λεξη ειναι αυτοι που δε το κανουν). ούτε καν οι kinks που μου αρεσουν πολυ δε με συνεφερνουν..

Αλλα ας μην γινομαστε υπερβολικοι.

??? είπε...

Συγγνωμη. Καλες οι επιλογες σου. Οπως παντα. Αλλα πολυ σιροπιαστες για καποιες διαθεσεις.

night blue είπε...

Oso proxwrame toso kai kalytereuoun ta tragoudia. Par' ola ayta ayto pou me afise sxetika asygkiniti den einai fysika to prwto twn klassikwn Kinks alla to deytero.

night blue είπε...

Symfwnw pantws pws itan oligon siropiastes epiloges kai eidika oi istories an kai edenan polu swsta me tis istorioules-eikones kai itan kalogrammenes. H deyteri edene polu me to tragoudi an kai opws eipa den mou arese toso ws tragoudi.
Mipws eimai moody?
Pantws i lista tis proigoumenis Kuriakis den sygkrinetai me aytin se ola ta epipeda. (Ennow oti i alli itan to something else! kyriws se atmosfaira vre paidi mou kai pragmatika urban kai isixa melagxoliki).
Ayta ta xantha mallakia den exw katalavei... Pou anikoun? Ti thelei na pei i poiitria?

Ινδιάννα είπε...

βρε ??? μου
εκεί που ήσουν ήμουνα
κι εδώ που είμαι θά ρθεις
Πίστεψε την γρια κουκουβάγια!

Μου πήρε περί τα 32 χρόνια να ξεκολλήσω από το βάλτο
αλλά τώρα είναι σαν είμαι συνέχεια με ecstasy:
ψτττ, άκου ένα μυστικό:
life is what you make of it!

Και όπως λέει και ο σοφός Αγγελάκας
"η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή". Τουτέστιν τι σημασία έχει αν είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο το ποτήρι με την τεκίλα΄Αφού έχει ακόμα μέσα, πιες το και μη γκρινιάζεις! :)

Οπότε πριν την ριζική λυση της αυτοκτονίας (πονάει ζωή- κόβω ζωή) δε δοκιμάζεις και τη λύση να κόψεις μερικά σακιά και να τα πετάξεις από το αερόστατο σου μπας και "ανέβει" -π.χ εκείνο το "κανείς δε με καταλαβαίνει" και το άλλο το "κανείς δε με αγαπάει";

Συν Merry Sorrow και χείρα κίνει!

Ινδιάννα είπε...

vain
αχ κρίμα που σε δε σου πολυάρεσαν οι stars, έχω φάει τρελό κόλλημα με αυτό το τραγούδι!

Τίποτα μωρέ δεν έχω με τις ξανθιές -απλά ήθελα να δείξω την "αλαφρότητα" του ποστ και του όλου ύφους της λίστας με ένα στερεότυπο "ελαφράδας" (ξανθιά).

ΥΓ. Βασικά είναι πολύ αντιδραστικό το όλο ποστ, είναι καλοκαιρινό σε έναν καταχειμωνιάτικο καιρό. Νομίζω ότι αυτό που ήθελα να πω γενικότερα είναι ότι "δε θα της περάσει της κατάθλιψης, επειδή ΟΛΑ πάνε σκατά δε θα με πάρει από κάτω, όσο ξημερώνουν οι μέρες όλα μπορούν να γίνουν καλύτερα και θα φροντίσω να γίνουν, δε θα κάτσω με σταυρωμένα χέρια- θα φάω γλύστρες, σούπες, κωλοτούμπες, πεσίματα με το κεφάλι, καρότα στο μάτι, μερέντες στα μούτρα αλλά γιούχου, είμαι ακόμα όρθια και τίποτα δε θα με ρίξει όσο και να προσπαθεί το απαίσιο φάντασμα από το παρελθόν, τίποτααααααα!"

night blue είπε...

Σωστή, φιλενάδα!!

??? είπε...

@ Indieanna
1ον. "το εκει που ησουν ειμαι" ειναι στην καλυτερη περιπτωση αλαζονικο (ως ενα βαθμο). Ερχομαι και παρερχομαι εξαλλου.
2ον.Δεν εισαι γρια κουκουβαγια. Σε ειδα και απο κοντα.
3ον.Μπορει και να μην ειναι βαλτος αλλα κινουμενη αμμος.
4ον.Ο Αγγελακας μια χαρα ειναι εχει μπυροκοιλια τρεις φορες τη δικια μου και πηδαει 20χρονες γκομενες.Δυστυχως δεν ειμαστε ολοι ετσι.
5ον. Τα ερωτηματα της εφηβειας ειναι τα πιο σημαντικα και ειναι αυτα που σου μενουν για την υπολοιπη ζωη. Και δεν εχουν απαντηση τα περισσοτερα.
6ον. Τεκιλα δε μπορω να πιω πλεον..δυστυχως.το εχω ριξει στο κρασι.
Και μου τελειωσε και αυτο το μπουκαλι..

Τα αλλα σου playlist μου αρεσαν πιο πολυ.

??? είπε...

Αν χιονιζε και εδω θα ημουν πιο χαρουμενος ισως.

sot είπε...

Όταν δεν έρχεται συχνά αλλάζει όμορφα το τοπίο και είναι φυσικό να ανεβάζει τη διάθεση.

Ινδιάννα είπε...

Sot
:D (χαμόγελο με χιονόασπρα δοντάκια)!

???
δεν κατάλαβα, έχεις πρόβλημα με τις αλαζονικές γριές κουκουβάγιες που θα ήθελαν να είναι 20 χρονών για να τις πηδάει ο Αγγελάκας; ; ;

χα χα χα! Πλάκα κάνω! :ΡΡΡΡΡΡΡ

ΟΚ, το έλαβα το μήνυμα, κήρυγμα τέλος! :)

night blue είπε...

kirigma??

Ινδιάννα είπε...

vain
ε, ναι, ξέρεις να είναι ο άλλος στα χάλια του και να έχει κι εσένα πάνω από το κεφάλι του να του λες "έλα ρε, δες τη θετική πλευρά, μη μασάς". Κήρυγμα. Άμα ο άλλος θέλει να είναι στα μαύρα του κι εσύ του πετάς χιόνια!

??? είπε...

Οχι, οχι καθολου. Διαφωνω. Καθολου κηρυγμα. Μια χαρα ειμαι εξαλλου. Καλο θα ηταν λιγο χιονι στο προσωπο. Καλυτερο απο καφε με τσιγαρο το πρωι ισως.

treblaz είπε...

Ο Αγγελάκας πηδάει 20χρονες;

Ανώνυμος είπε...

Καλό χιονοπόλεμο (για όσο κρατήσει).

Όλοι δικαιούνται μια άσπρη μέρα

("Immigrant Snowflakes" - ένα πρωτότυπο οπτικοακουστικό φιλμάκι του Έλικα).

Ινδιάννα είπε...

treblaz
δεν κατάλαβα το σχόλιο:
αμφισβητείς ότι είμαι 19 -μισό (και 152 μηνώ) και μόνο γι' αυτό έχω γλυτώσει απ' τα χέρια του; ; ;

Ανώνυμος είπε...

Παφ!!!
Πάρε μια μουσική χιονόμπαλα κατευθείαν στο μάγουλο, αντί για καλημεριστικό ασπασμό! Χιχι!

Πνιγήκατε ε;
Εδώ ομίχλη και ψοφόκρυο.
Πολύ μ'αρέσουν οι χειμώνες μας!

Athens F-reece, Brussels Grease!

Εμπρός, να βλέπω γαντάκια και μακριά κασκόλ, εμπρός με γλυκά χορευτικά άσματα να νικήσουμε το κρύο.
Καλά κέφια σε όλους!
Παφ!!!
Κι άλλη μουσική χιονόμπαλα σε σένα!
:-))))

david santos είπε...

Γειάσου,
ο μανδύας χιονιού Α έχει καλύψει την Ελλάδα.
Η Ελλάδα είναι τόσο όμορφη.
Έχετε την καλή ημέρα, αλλά με το χιόνϊ

Δαβίδ Cahtoc

Είναι τα πουλιά για να καλέσουν την άνοιξη!

Ινδιάννα είπε...

the bar
κάποτε χιόνισε
πήγαινα στη δουλειά με τα πόδια
5 χλμ δρόμος μέσα από στενά
καλή φάση

το χιόνι μάδαγε κι έπεφτε ήσυχο
δεν φύσαγε καθόλου
κι όμως μέσα στο μυαλό μου άκουγα μουσική
σαν να χτύπαγαν τα μεταλλόφωνα που κρέμονταν τότε στα μπαλκόνια
-μόδα της εποχής!

κάθε νιφάδα που έπιανα στο χέρι γκλιν
κι άλλη
γκλον

οι μουσικές χιόνομπαλες υπάρχουν
και δεν μπορούν να τις φτιάξουν όλοι
αλλά ήμουν σίγουρη ότι
θα μπορούσες να τις φτιάξεις εσύ!!!

Αλλά μπορώ κι εγώ!
Κρύψου γιατί σου ρχετεεεεεεεεεε!
Πάφ!!! :)

Ινδιάννα είπε...

David Santos
you started writing in Greek?
That's wonderful!
It's an extremely difficult language, but you managed it!! :)

Καλημέρα γλυκιά
σαν χιόνι από ζάχαρη άχνη! :)

Ινδιάννα είπε...

@ όλους

Παιδιά, πιο πάνω έχει αφήσει κι ένα σούπερ βιντεάκι ο Νεφέλικας -τσεκάρετέ το, γιατί τώρα το κρύψαμε με τόσα σχόλια!

Ανώνυμος είπε...

Αχ! :-)
Την έφαγα κατευθείαν στη μούρη! Μα πώς γίνεται οι δικές σου μουσικές χιονόμπαλες να έχουν γεύση φράουλα και να είναι ασορτί με το Strawberry fields forever;!;
Χεχε!
Μμμμ! Σλουρπ! Άψογη!
Με ξεπερνάς ;-)))))))
Φχαριστώ, magic girl! :-)

orestis είπε...

Αν αναρωτιέσαι τι συμβαίνει όταν ανακατεύεις τεκίλα, τη μουσική σου και το μαχαίρι μου....πέρνα μια βόλτα από το μαγαζι μας!

ΥΓ. Πώς και μου είχες γλυτώσει τόσο καιρό;;;;

Ινδιάννα είπε...

Oresti
με σκότωσες κακούργα δολοφόνισαααααα!