CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

21.12.06

Πρόλογος - Σελίδα ημερολογίου του 2006

Μπροστά από το Διοικητήριο στη Θεσσαλονίκη, εδώ και χρόνια, πετυχαίνω μια μαυροφόρα γυναίκα. Είναι μάλλον άστεγη, αφού κουβαλάει πάντα μεγάλες, γεμάτες σακούλες και συχνά την βλέπεις να κοιμάται σε γωνιές των γύρω δρόμων. Είτε κοιμισμένη είτε ξύπνια πολλές φορές παραμιλά, δεν έχω όμως καταφέρει ακόμα να καταλάβω έστω και μια λέξη της.


Αυτή η γυναίκα κρατάει πάντα μία σκούπα και πολλές φορές σκουπίζει.

Το πεζοδρόμιο και τους δρόμους που εφάπτονται στο Διοικητήριο.

Εδώ και χρόνια.


Έχω λοιπόν δοκιμάσει τρία βλέμματα επάνω της, όλα δικαιολογημένα, όλα καταδικασμένα να μην καταλαβαίνουν.
Αρχικά έβλεπα μία κακόμοιρη τρελή που κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να την κλείσει σε ένα ίδρυμα ή ακόμα καλύτερα να της προσφέρει ψυχοθεραπεία και επανένταξη.
Γοητεύτηκα μετά από μία ξωτική φιγούρα εκτός τόπου και εκτός χρόνου, παλιά νοικοκυρά που σκουπίζει τη φανταστική αυλή της.
Κι όπως τους τελευταίους μήνες η δουλειά μου είναι δίπλα από το Διοικητήριο, τελικά εντυπωσιάστηκα από το πόσο καθαροί είναι πάντα το πεζοδρόμιο και οι δρόμοι του.

Καλώς σας βρίσκω.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

new kid on da blogg!

podariko -kai eimai kai gantemw leme!!!

kalooo to postakion

to mono pou den mas eipes einai...
tinos 2plo ID eisai?

eeeeee???? '_'

-ritoriko leme! ;)

kalws mas vrikame... easy come easy go

karasmouts leme
xxx

+agiasmoneulogitosimonswswnkurieleme+

αμμος είπε...

Δεν είμαι διπλό ID κανενός, εκτός και αν μου προσάπτεις διπλή προσωπικότητα γενικότερα (θέμα για το οποίο μόνο οι ειδικοί μπορούν να απαντήσουν).

Ευχαριστώ για όλα τα καλά σου λόγια.

Agobooks είπε...

Καλη αρχη! Καλες γιορτες!

αμμος είπε...

Να' σαι καλά και μη μασάς.
Καλές γιορτές και σε σένα.

A.F.Marx είπε...

Καλώς τον
(Και χαριτωμένος και όαση! Κύριε πρέσβυ μάς κακομαθαίνετε!)
:-))))

Ανώνυμος είπε...

Χαμος, χαμος!

αμμος είπε...

Αγαπητέ Μάρξ, εγώ στο υπηρετικό προσωπικό ανήκω, ο πρέσβης λείπει στην Ισλανδία και μας άφησε στο πόδι του. Να' σαι καλά.

Καλή μου κινούμενη κάνεις λογοπαίγνιο με το nickname μου; Χαριτωμένο.
Χαμός, ξεχαμός, μάλλον έτσι πάει με τα σχόλια. Αυτό όμως δεν είναι το σημαντικότερο.

Ανώνυμος είπε...

kales giortes, kai fysika kali arxi...

s'efxaristw poli gia to link, itane to blog mou kolasi, kai to ekanes mia oasi.

cheers

αμμος είπε...

Να' σαι καλά Πολύκαρπε, καλέςα γιορτές και σε σένα.