CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

29.5.08

Έχεις Άσπεργκερ?

1. Τα αγόρια με Asperger χαρακτηρίζονται ως «ισοβίως εκκεντρικά» -και όντως είναι.
2. Τα αγόρια με Asperger δεν κατέχουν την τέχνη να λένε ψέματα -αυτό τα κάνει απόλυτα ειλικρινή και «αληθινά».
3. Τα αγόρια με Asperger δείχνουν αθώα και αγνά σαν μωρά - αν και ξέρουν πολλά περισσότερα!
4. Τα αγόρια με Asperger έχουν συνήθως εμφάνιση αγγέλου (ανοιχτόχρωμοι με γαλαζοπράσινα μάτια) και περπάτημα πάπιας (λατρεύω τον Ντόναλντ Ντακ).
5. Τα αγόρια με Asperger μπορούν να σου μιλάνε για ώρες για τα πάντα, είναι σαν ανοιχτές εγκυκλοπαίδειες, μαζί τους δε θα βαρεθείς ποτέ.
6. Τα αγόρια με Asperger διατηρούν την υπερσεξουαλίκη φύση των αυτιστικών, ήτοι είναι μηχανές του σεξ.
7. Τα αγόρια με Asperger έχουν ηψηλό δείκτη νοημοσύνης και συνήθως είναι εκπληκτικοί στην Μηχανική ενώ λύνουν και δένουν υπολογιστές λες και είναι φιόγκοι σε δώρο (σκέφτεστε τίποτα καλύτερο δεδομένου ότι τα pc χαλάνε όλη την ώρα);
8. Τα αγόρια με Asperger είναι κατά της ιδιοκτησίας και της κάθε είδους κτητικότητας, έτσι δε σε ζηλεύουν και δε σε περιορίζουν.
9. Τα αγόρια με Asperger έχουν εμμονές και θέλουν να ζουν σε μια "προβλέψιμη" ρουτίνα -αν είσαι τυχερή και γίνεις μέρος της ρουτίνας τους δε θα σε αποχωριστούν ποτέ -εκτός αν εσύ το επιλέξεις.
10. Τα αγόρια με Asperger έχουν μειωμένη ενσυναίσθηση και δεν καταλαβαίνουν τι μπορεί να έχεις και να αισθάνεσαι –εκτός αν τους το πεις (αλλά το ίδιο "αργοκίνητοι" σε αυτό το θέμα, δεν είναι σχεδόν όλοι οι άνδρες?).
11. Τα αγόρια με Asperger στερούνται κοινής λογικής και μπορούν να ζητάνε απίθανα πράγματα που οφείλεις να κάνεις για να μην θυμώσουν -αν θυμώσουν καλύτερα να μη βρίσκεσαι κοντά... (ε, τέλος πάντων, κανείς δεν είναι τέλειος)!

Τα αγόρια με Asperger είναι περίπου 1/ 20.000 πλυθυσμού. Σα να λέμε τρέχα γύρευε δηλαδή...


Με αυτά και μ’ εκείνα
ζητείται (εκπαιδευμένο) πριγκιπόπουλο με Asperger
για σοβαρή σχέση

21 σχόλια:

neoinileias είπε...

Γενική διαπίστωση είναι ότι η εικόνα στα πανεπιστήμια είναι τραγική.

Ινδιάννα είπε...

Νέοι στην Ηλεία
δε θα διαφωνήσω (άσε που τα άκουσα πρόσφατα αυτά και από τους Φινλανδούς -μιας και πατώσαμε πάλι στο PISA).
Το θέμα είναι... ε, χμ, τι σχέση έχει αυτό με το άσπεργκερ? :)

αμμος είπε...

Αγαπητή Ινδιάννα,

α) πρόσεχε τι εύχεσαι, μπορεί να πραγματοποιηθεί
β) χιουμοριστικό και καλογραμμένο ποστ
γ) οι νέοι στην Ηλεία άφησαν το κλασικό σπαμ που αφήνουν οι νέοι μπλόγκερ, άσχετο με το κείμενο αλλά σχετικό με τη δική τους ανάρτηση. Έχει αρχίσει να γίνεται εκνευριστικό, δε μας βρίσκουν οι αυτόματες μηχανές και μας βρίσκουν οι χειροκίνητες, θα προσθέσω παράγραφο στους όρους χρήσης.

Για ποπ ισχύει ε;

pølsemannen είπε...

Α! Θυμάμαι ένα Σουηδικό μυθιστόρημα που μέσα στους χαρακτήρες περιλαμβάνονταν ένας νεαρός κομπιουτεράς με αυτό το σύνδρομο.
Είχε τα ίδια χαρακτηριστικά που αναφέρεις και προς το τέλος τον πυροβόλησε ένας βαρύβλακας μπάτσος νομίζοντας ότι είναι ο δολοφόνος...

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη δεν υπάρχουν γυναικες με Ασπεργκερ;

Ινδιάννα είπε...

αμμούδι
η βασική ευχή θα ήταν να έχω εγώ άσπεργκερ -να είμαι πανέξυπνη και πλήρως αναίσθητη, τίποτα να μη με χαλάει- στην κοσμάρα μου!
Απ' την άλλη, κάθε ευχή όταν βγαίνει φαίνεται κατάρα: μάλλον γιατί συνήθως βγαίνουν πολύ αργά, όταν είσαι αλλού και εύχεσαι άλλα...!

polsemannen
παρακαλώ να θυμηθούμε τον συγγραφέα και τον τίτλο, το φαν κλαμπ των ασπεργκεράδων θέλει να το διαβάσει! Καλημέρα!
:)

Herr K
η αναλογία είναι συνήθως 1-3 γυναίκες ανα 10 ανδρες με το σύνδρομο. Σπανιότερο φαινόμενο οι aspie πριγκίπισσες!!
Τι κάνετε φίλτατε? Πώς πάει το Βέλγιο? Καλοκαιριάσατε κι εκεί?

pølsemannen είπε...

Ξυγγραφεύς: Camila Läckberg

Τίτλος: Stenhuggaren

Στα Αγγλικά Stenhuggaren - The Stonecutter, translated by Steven T. Murray (Δεν γνωρίζω εάν έχει εκδοθεί ακόμα, πάντως εάν όχι, τότε θα γίνει σύντομα φτάνει να τελειώσει και ο μεταφραστής)

night blue είπε...

Τα θέλει ο κ.... σου :-)

NinaC είπε...

Το 6 και το 8 παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Υπάρχει κάποιο σωματείο που μπορώ ν'απευθυνθώ;

:P

Ινδιάννα είπε...

ninac
get n the line dear! - χα χα! :Ρ

??? είπε...

Σου βρηκα εναν νομιζω. Ο Wentworth Miller του Prison Break. Ταιριαζει σχεδον τελεια στην περιγραφη πιστευω.

treblaz είπε...

Κάτι σαν cyborg μου ακούγεται αυτό το asperger. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς που παραθέτεις, πρέπει να υπάρχουν 70 τέτοια εδώ. Αν εντοπίσω κανένα θα στο στείλω κάτω, αφού μου φτιάξει το laptop.

Ινδιάννα είπε...

???
εγώ πάλι κατέληξα ότι ασέπργκερ είχε ο Τιμ Ρόμπινς στο "Τελευταία έξοδος - Ρίτα Χέιγουορθ": είναι ανεκφραστός, συνασθηματικά προσπέλαστος, έχει έλλειψη κοινής λογικής, είναι απίστευτα έξυπνος αλλά "αθώος" στον τρόπο που σκέφτεται, περπατάει σαν καλοκάγαθος γίγαντας και έχει έκφραση μπέμπη, του πήρε ένα χρόνο στη φυλακή να κάνει φίλους, είναι αστέρι με τους υπολογισμούς (και μάλιστα χωρίς pc), δεν ζήλευε άρε δεν σκότωσε αυτός τη γυναίκα του- ε, αυτά!
Πάντως τώρα που το λες
πάω να νοικιάσω κανένα prison break να δω τον τηλεοπτικό πρίγκιπα μου- χο χο.

treblaz
όπως τα λες είναι -γιατί τούτα τα πλάσματα μετά πό λίγο νομίζεις ότι πέσανε από άλλο πλανήτη! ΥΓ. Περιμένω το δέμα μου- κάνε του καμιά τρύπα να αναπνέει, μη μου σκάσει το παληκάρι στο δρόμο! ΥΓ2. Ρε "ταιριάξαμε" και στο facebook στο application με τα γούστα στις ταινίες! Μετά από αυτό, θα με λουστείτε και φέτος στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης -λες να φέρουν επιτέλους τον Τζάρμους??? ;)

night blue είπε...

Eystoho ayto pou les gia ton Tom Robbins kai eidika ekei! Vre les na exei stin pragmatikotita Asperger? Pantws ayto to "Asperger" einai poly eyiho kai malista akougetai tres chic sa na les fora rouxa Tom Ford kai odigaei mia Chryshler.

Ινδιάννα είπε...

Vain μου
μιας και είναι "κατά της ιδοκτησίας" το πιθανότερο είναι να ζει σε σπίτι νοικιασμένο, χωρίς έπιπλα και να χρησιμοποιεί μέσα μαζικής μεταφοράς- ή να οδηγεί κανένα οικονομικό αμάξι! Επίσης ως "εκκεντρικός" ποιος ξέρει, μπορεί με το Τομ Φορντ κοστούμι να κοτσάρει και κανένα καπελάκι Γκωτιέ! χα χα.
ΥΓ. Είναι απίστευτα υπέροχα πλάσματα, είναι τόσο εξωφρενικά έξυπνοι και παράλληλα μετριόφρονες και γλυκούλιδες που θες να τους ζουλήξεις μέχρι να πάρουν το σχήμα της αγκαλιάς σου !

Ανώνυμος είπε...

ειδα την αγγελια, και επειδη με ενδιαφερει σοβαρα αυτή η υποθεση,
σκεφτηκα να αφησω το βιογραφικο μου στοχευοντας να την αναλαβω
(αν δεν ημουν μετριοφρωνας θα σου ελεγα ειμαι γεννημενος γιαυτη την θεση)

σε γενικες γραμμες ικανοποιω καποιες από τις βασικες προυποθεσεις,
αλλα και για τα υπολοπα θα βαλω τα δυνατα μου,
σε διαβεβαιωνω οτι μαθαινω σχετικα ευκολα,

βεβαια οι δασκαλες που ειχα μου ελεγαν ότι εχω αισμπεργκ,
επειδη όμως τις ξενες γλωσσες τις πιανω απ το αυτι και ορθογραφια δε ξερω,
υπαρχει σοβαρη περιπτωση να εχω πιασει λαθος την προφορα και τελικα να ειμαι η περιπτωση που αναφερεις.
ειμαι διαθεσιμος για οποιοδηποτε τεστ προφορικο, δεξιοτητων ή και πρακτικης φυσεως

ειλικρινα δικος σας

ο πριγκιπας της βλαχιας

γνωστος και σαν
ανασκολοπιστης ή σεξ μασιν

Ινδιάννα είπε...

καλέ μου Vlad

όπως κάθε σωστό βασιλόπουλο πρέπει να περάσετε από μερικές δοκιμασίες για να δούμε αν αξίζετε την καρδιά της Ινδιάννας.
Έτσι σας καλώ να κάνετε αυτό το τεστ και να αναρτήσετε τα αποτελέσματα (βαθμολογία, ποσοστό επί aspie και ποσοστό neuretypical)στα σχόλια ή αν ντρέπεστε για το απότελεσμα (σε περίπτωση που σας βρει ότι you look very much like an aspie!) στο mail μου- θα το είτε στο προφιλ μου.

Ποιος είπε ότι με τα λόγια κερδίζονται οι καρδιές! Θέλουμε πράξεις κύριε!
Άντε, άνοιξε το λινκ και ξεκίνα!

http://www.rdos.net/eng/Aspie-quiz.php

Ινδιάννα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

δεν θα ειχα κανενα προβλημα να συμετεχω σε οποιοδηποτε τεστ ψυχοσωματικης φυσεως ,ακομη και δημοσια, ή σε ζωντανο χρονο, με γνωστες ή αγνωστες ερωτησεις.
ομως για να εξαχθουν ασφαλη συμπερασματα θα πρεπει να εχω την δυνατοτητα να απανταω με πληρη συνειδηση.
αυτο δεν μπορει να γινει στο τεστ που μου εδωσες γιατι , μπορει καποιες λεξεις να τις μεταφραζω αλλα το νοημα στη προταση τους να με μπερδευει,
ειναι υποχρεωτικο να εχω γνωση αγγλικων για να συμετεχω?

σου θυμιζω οτι στα τεστ νοημοσυνης δεν απαιτειται ουτε καν αναγνωση ή αριθμητικη γιατι η νοημοσυνη ειναι κατι ασχετο με τις ευκαιριες που ειχε το ατομο .

να σου πω την αληθεια μια δοκιμασια με σχηματακια ή και νουμερα θα με βολευε αλλα δεν πειραζει εγω θα συμετασχω σε οτι επιλεξεις.

επισης για να σε βοηθησω λιγο και μην μπερδευτεις στα συμπερασματα που θα ηθελες να βγαλεις πρεπει να σου πω οτι δεν θα πρεπει απο την αρχη να λες γιατι ψαχνεις (να επιβεβαιωσεις ή οχι) γιατι γνωριζοντας αυτο μπορει να κατευθυνομαι προς εκεινες τις απαντησεις που θα με βολευε,

οποτε γνωμη μου ειναι να φτιαξεις μια συνθετη δοκιμασια με διαφορες ερωτησεις μπερδεμενες μεταξυ τους ετσι ωστε να μην φαινεται στο τι ψαχνεις,ή να ψαχνεις πολλα ταυτοχρονα

επισεις να σου πω οτι χαμογελασα στη 2 ερωτηση γιατι καποιος μπορει διαβαζοντας το τεστ να δαγκωνε τη γλωσσα του σκεφτομενος και να ετρεμε το ποδι του απο νευρικοτητα και να απαντουσε οχι(0)
ωραιο συμπερασμα θα εβγαζες!!

καποια πραγματα αρκει να τα δεις για να τα επιβεβαιωσεις και δεν εχει σημασια τι απαντηση πηρες,

θα περιμενω την δοκιμασια

η ψυχη μου δεν θα ησυχασει αν δεν κερδισω την καρδια σου

o βοεβοδας

vlad

Ινδιάννα είπε...

vlad
το τεστ παιδί μου είναι από ψυχολόγους- σου μοιάζω εγώ πριγκίπισσα πράγμα να μπορώ να σου φτιάξω σταθμισμένο τεστ στα μέτρα σου?

Άσε που δε χρειάζεται να απαντήσεις, αν είχες asperger θα γνώριζες τουλάχιστον 3 ξένες γλώσσες σαν μητρικές και 5-6 μόνο προφορικά οπότε μην το ψάχνεις, νευροτυπικος είσαι σαν τον περισσότερο κόσμο!

ΥΓ. Επίσης τα περισσότερα τεστ νοημοσύνης περιλαμβάνουν ερωτήσεις βασισμένες σε αριθμητικές ή γεωμετρικές προόδους, μαθηματικές πράξεις καθώς και ερωτήσεις λογικής διατυπωμένες λεκτικά- επομένως μια χαρά μετράνε και την ανάγνωση και την αριθμητική σου -και λογικό είναι, αυτή η νοημοσύνη κάπού πρέπει να αντικατοπτρίζεται τέλος πάντων.

ΥΓ2. Με αυτά και με εκείνα hawkeyed vlad, αποκαλύφθηκες...

red&black είπε...

να σου πω ,
από κατι πασχω που μου προκαλει ταχυπαλμιες , σφιξιμο στο στομαχι , ειμαι αφηρημενος και κατι τετοια να μην σε κουραζω μιας και δεν εισαι ειδικος,
αλλα την νευροτυπικοτητα μου ποιος την διαπιστωσε?
τελως παντων η προφητεια λεει,
η καρδια μου θα ηρεμησει αμα κλεψω την καρδια που εχω στο μυαλο μου
ή αμα καποιος παλουκωσει την δικη μου

δικος σου για παντα

vlad

δεν επρεπε να με αποκαλυψεις (δε ξερω πως τα καταφερες) , εγω ειμαι σιγουρος δεν θα με καταλαβαινε κανενας