CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

15.3.09

deeper into you - indieannalog set #16

τα λινκ των τραγουδιών ειαι στα σχόλια

Αέρας... Η ζωή μου τελευταία μοιάζει όλο και περισσότερο με ταινία, μια αλλόκοτη ταινία που η πρωταγωνίστρια αναρωτιέται σε όλο το έργο "τι γυρεύω εγώ εδώ, ανάμεσα σε όλους αυτούς τους ευκατάστατους μα ανεπιτήδευτους και ψαγμένους ανθρώπους-" για να καταλήξουμε στην τελευταία σκηνή να επιβεβαιωθεί η ΖΕΝ -συμπαντική δικαιοσύνη του "ό,τι δίνεις παίρνεις", όλα τα καλά του υλικού κόσμου να πέσουν στα πόδια μου και μαζί με αυτό ένα αγόρι που ακούει Yo La Tengo!! Υο La Tengo - Deeper into movies και Sennen- Opened up my arms

Γη... Ομολογώ ότι ξόδεψα μια μικρή περιουσία στον Ψ μου για να μάθω να το δέχομαι αυτό. Όταν έρχονται τα καλά να λέω "ευχαριστώ" και να τα παίρνω και όταν έρχονται τα σκατά να λέω "ευχαριστώ, δε θα πάρω"! Ήμουν πραγματικά ανεπίδεκτη στο να μάθω πως όταν σου σου έρχονται εξαρχής όλα στραβά ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να προσπαθείς να τα φτιάξεις (γιατί οι άνθρωποι δεν αλλάζουν και συχνά ούτε οι καταστάσεις μεταξύ τους). Μου πήρε πολύ καιρό να καταλάβω ότι δεν είμαι σουπερ ήρωας, δε θα σώσω εγώ όλους παλαβούς που τυχαίνουν στο διάβα μου. Μου πήρε πολύ καιρό να μη νιώθω τύψεις επειδή αποφάσισα πώς δε θα ξανασχοληθώ πάνω από ένα τρίμηνο με ανθρώπους που χρήζουν ειδικής φροντίδας και συμπεριφοράς. Αλλά πλέον το έχω σχεδόν τελειοποιήσει: ανοίγω τα χέρια μου σε όλα τα καλά που θα έρθουν μα αν αυτά πρέπει να είναι δύσκολα και ψυχοβγαλτικά, δε θα πάρω. Απλά δε θα πάρω! Δεν είναι έπαρση, είναι αυτοσυντήρηση. Τέλος πάντων γιατί υπάρχουν οι πόρτες αν όχι για να κλείνουμε απ' έξω όσους μας κάνουν κακό; Bailter Space - Splat!

Φωτιά... Ξέρω πώς η ζωή είναι ένας τρελός λαβύρινθος με περίπλοκα μονοπάτια, δρομάκια, σταυροδρόμια, σκοτεινές διαδρομές που όμως, αντιθέτως με τους κανονικούς λαβυρίνθους, εδώ δεν υπάρχει μονόδρομος για να πας εκεί που θες. Αυτό το κομφούζιο σου δίνει ποικίλους συνδυασμούς διαδρομών για το ίδιο αποτέλεσμα. Και το καλύτερο: εκεί στο δρόμο, όλο και κάποιον/αν συναντάς! Για την ακρίβεια πολλούς/ ες συναντάς. Μέχρι να συναντήσεις το άλλο σου μισό και να πείτε ταυτοχρόνως "εσένα έψαχνα τόσα χρόνια" keep on walking! Μην το βάζεις κάτω σου λέω, keep on walking! Friska Viljor - The streets sound like

Νερό... "You don't need treats/ you don't need tricks/ you don't need no Halloween and you don't need me". Μα γιατί το λες με τόση στενοχώρια; Φυσικά και δεν σε χρειάζομαι! Μα τι νόημα θα είχε αν σε είχα "ανάγκη"- θα ήμουν μαζί σου καταναγκαστικά γιατί δε μπορώ αλλιώς. Μα μπορώ και αλλιώς. Είμαι μαζί σου επειδή θέλω όχι επειδή δεν έχω άλλη επιλογή, επειδή είναι ανάγκη. Οπότε σταμάτα να μου αγοράζεις ακριβά φορέματα, σταμάτα να με καλοπιάνεις, γιατί δε θέλω κόλπα ούτε φοβέρες, δε θέλω δώρα -είσαι δίπλα μου και είσαι το μεγαλύτερο μου δώρο! :) Mother Mother - Ghosting

10 σχόλια:

Ινδιάννα είπε...

Αέρας...
οι εκπληκτικοι
Υο La Tengo - Deeper into movies
και οι καλοι μαθητές τους
Sennen- Opened up my arms

Γη...
οι Νεο Ζηλανδοί που με έκαναν να λατρέψω το lo-fi Bailter Space - Splat

Φωτιά...
ωραίες ιδέες και καλός ήχος σε όλο το LP τους Friska Viljor - The streets sound like

Νερό...
επισης μια μπάντα που στην Ελλάδα δεν ακουστηκε καθολου παρότι ο δισκος τους ειναι γεμάτος καλή pop
Mother Mother - Ghosting

Ινδιάννα είπε...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ!

το splat των Bailter παίζει ΕΔΩ

sot είπε...

Ωραία Κυριακή, ωραίο σετ.
Ειδικά το The Street Sounds Like θα μπορούσε να είναι το τραγούδι της ημέρας σήμερα.

Ανώνυμος είπε...

ε, δεν ειναι δίκαιο:
ΑΚΟΥΩ ΚΙ ΕΓΩ YO LA TENGO
και δε μου δίνεις καμια σημασία!!!


ΥΓ. Τo splat δεν ακουγεται σα να να τρως πόρτα, αλλα χυλόπιτα (σπλατς)! Ωραιο το ghosting -θα τους ψάξω τους mother mother αφου το λες!

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά σε ακούω κοριτσάκι, και με κάνεις και χαμογελώ με μεγάλη ευτυχία!!!!! Κι ως συνήθως, άπαιχτες οι μουσικές! :-)

Ινδιάννα είπε...

Sot
χαιρομαι που σου άρεσε!
:)
Ένα βασικο που πρέπει να προσέξουμε εμεις μιας και ψιλοταιριάζουμε στο γούστο ειναι να μην ανεβάζουμε τα ίδια τραγούδια ΣΥΝΕΧΕΙΑ (εγώ σε mp3 κι εσύ σε κλιπ)!χαχα

Tom
τυχερούλη, πάλι τη γλύτωσες και άλλος (με)υποφέρει! ;)
ψάξε τους mother- έχουν τουλάχιστον 4 εξαιρετικα ποπάκια!

theorema
κοιτα δεν ειμαι ακριβώς καλά- ειμαι στην κλασικη roller-coaster κατασταση- απ' την έκσταση στο απόλυτο ναδιρ και ξανα πίσω- ειναι κουραστικό, ψυχοφθόρο αλλά μάλλον η μόνη μέθοδος για να νιώσω ότι...ζω! Και ΖΩ λοιπον κυριες και κύριοι! :)

Ανώνυμος είπε...

Ε, λοιπόν, κοριτσάκι, αυτό για σήμετα μας αρκεί!!!
Αύριο κάτι ακόμα, μεθαύριο κάτι περισσότερο, και σε λίγο All is full of love :-)))))))

sot είπε...

Άντε να πείσουμε το δικαστήριο πως είναι σύμπτωση :)

"Ground Control to Major Tom" είπε...

Και έναν αλχημιστή για την ζενιστική απόληξη της Λυδια Λίθου...

Αν και εφ όσον τα τέσσερα στοιχεία δεν επαρκούν.

:)

Ινδιάννα είπε...

Sot
ασε τους δικηγόρους να καθαριζουν ενώ εμεις θα πινουμε τεκίλες- χε χε!

Theorema
μόλις παρατηρησα ότι ειχες προφητευσει τι θα μου συμβει: το ρέμα που με πήρε το λένε ...Theo!!!


Major Tom
το 5ο στοιχειο θα χρειαστούμε σε λίγο εδώ:
αιθερα
ΑΙΘΕΡΑΑΑΑ!