CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

30.1.09

Εκπτώσεις (παντού;) - indieannalog set #10

(επειδη εχουν ξαμολυθεί τα λαγωνικά τους blogger
και κυνηγουν μουσικά links σε posts,
τα τραγουδάκια θα τα βρισκετε
πλέον στα σχόλια )

Φωτιά... Κάθε φορά κόβω τις απαιτήσεις μου για να μη νιώθεις πιεσμένος. Όπως και να φερθώ κάτι άλλο περίμενες και εγώ συνεχίζω να σημειώνω τα “dos & don’ts” μεταξύ μας- αυτή η λίστα κοντεύει να φτάσει σε μήκος το Σινικό Τείχος. Εγώ μονίμως σε εκπτώσεις για να με θες ενώ εσύ να ανεβάζεις τις τιμές για να σε αξίζω. Χμ, κάτι δεν πάει καλά εδώ; Alphabeat – What is happening

Γη... Καθισμένη στην αίθουσα αναμονής του παθολόγου, αιχμάλωτο ακροατήριο της TV, και βλέπω ξαφνικά τον crooner της generation X, τον Sinatra των 80ς. «I’ m throwing my arms around Paris» τραγουδάει. «Την Paris Hilton εννοεί;» αναρωτιέμαι. Αλλά ακούω και τη συνέχεια: «I have decided I’m throwing my arms around all of Paris, because only stone and steel accept my love”. «Α, την πόλη λέει» και σηκώνομαι. «Μα δε θα κάτσεις να σου γράψει τα αγχολυτικά σου»- μου λέει η γραμματέας καθώς βουτάω το βιβλιάριο από το γραφείο της. «Δεν τα χρειάζομαι πια» της λέω. «Άμα είναι να μου τα τρώνε οι φαρμακοτριφτες δεν πάω να μου τα φάει ο Migler και ο McQueen καλύτερα»; Morrisey – I' m throwing my arms around Paris

Αέρας... Από τη Θεσσαλονίκη βρέθηκα στο Παρίσι να σκοτώνω τον καιρό μου με βόλτες στο Πεδίον του Άρεως κάτω από τον πύργο του Άιφελ και να τσακίζω πιστωτικές κάρτες στη λεωφόρο των Ηλύσιων Πεδίων. Χειμώνας και τα μαγαζιά έχουν εκπτώσεις –οι εκπτώσεις είναι ωραίο πράγμα αρκεί να μη τις κάνεις στη ζωή σου –και στα συναισθήματα ειδικότερα. Joe Dassin – Les Champs Ulysses &, Oh no, oh my – A walk in the park

Νερό... «Πώς μπόρεσες να πας στο δικό μας Παρίσι;» μου λες βαφτίζοντας με – εμμέσως πλην σαφώς- αναίσθητη. «Ξέρεις το Παρίσι έχει ένα τρομερό μουσείο Φυσικών Επιστημών που δεν το είδαμε και ένα σωρό άλλα μέρη που δεν τα περπατήσαμε μαζί. Οπότε εγώ είμαι σε ένα άλλο Παρίσι, όχι στο δικό μας». «Τι; Δε σ’ ακούω. Με ακούς εσύ; Σε χάνω…» Δε με χάνεις τώρα. Μ’ έχασες από καιρό. Οι εκπτώσεις λένε είναι καταστροφικές για την τσέπη: η φτήνια τρώει τον παρά. Και τον έρωτα. Η φτήνια τον τρώει και τον έρωτα. Κλείνω το κινητό. “Excuse me, do you speak English? How can I get to the Science Museum”? Chairlift - Bruises

2 σχόλια:

Ινδιάννα είπε...

...αλλά από την άλλη φορά, διοτι μόλις ειδα ότι ΚΑΙ ο λογαριασμος μου στο fileden just suspended -κι έχασα τα links των ανεβασμένων τραγουδιών μου (γκρρρρ)

Ινδιάννα είπε...

Φωτιά... Alphabeat - What is happening

Γη... Morrissey - I'm throwing my hands around Paris

Αέρας...
Joe Dassin – Les Champs Ulysses
&
Oh no, oh my – A walk in the park

Νερό... Chairlift - Bruises