CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

4.1.09

Περσεφόνη ξύπνα, ήταν μονο ένα όνειρο - indieannalog set #7

Αέρας… (Calla - Bronson που θυμίζουν Pixies στο Lovely Day) Μέχρι πρόσφατα πίστευα ότι κάποιος είναι χάλια με τη θέλησή του. Είναι ίσως μια ανάγκη του και όταν θα νιώσει ότι αυτό δεν του χρειάζεται θα συνέλθει. Ποτέ δεν συμπόνεσα τους καταθλιπτικούς και τους έβρισκα απλά τεμπέληδες , παραιτημένους, ανθρώπους δεν προσπαθούν να είναι καλά. Και το δικό μου «χάλια» πίστευα πως είναι μια επιλογή. Πραγματικά νόμιζα ότι έχω μια επιλεκτική, μια εστέτ κατάθλιψη κατά παραγγελία. «Σήμερα θα το ρυθμίσω» έλεγα. «Αύριο θα την τιθασεύω» όπως εκείνο το κλασσικό «από αύριο δίαιτα». Από αύριο τέρμα η θλίψη. Και όταν θα αποφασίσω να γίνω κοινωνική ξανά και να είμαι καλά, απλά θα γυρίσω το κουμπάκι.

Φωτιά… Rosebuds – Bow to the middle. Ε, λοιπόν, πρόσφατα ανακάλυψα ότι δεν υπάρχει κουμπάκι. Και όταν το «χάλια» που επέλεξες δεν φεύγει ακόμα και όταν το διατάζεις («φύγε θέλω να δω την Theorema και το Phantom του Αμμαζονιου σήμερα σου λέω, ΦΥΓΕ»), τότε μάλλον αναγκάζεσαι να δεις και την άλλη όψη: δεν ορίζεις εσύ την διάθεση σου όπως νόμιζες, αυτή σε ορίζει. Κι αν αισθάνεσαι ότι το σώμα σου είναι αδύνατον να κουνηθεί δεν είναι θέμα αυθυποβολής: είναι που έχεις καβάλα σου την θλίψη και ζυγίζει πολύ πανάθεμά την, σε έχει καταβάλει.

Νερό… Έχω κατατονία, πάνε τώρα 6 γεμάτοι μήνες που κάθε πρωί ξυπνάω και λέω «βγες έξω, κάνε κάτι, πήγαινε επιτέλους γυμναστήριο, κουνήσου ντε» αλλά μένω σπίτι, όλη μέρα με τις πιζάμες, το δωμάτιό μου μοιάζει κυβερνοπανκ εικόνα -κοντεύω να πνιγώ μέσα στο τεχνολογικό σκουπίδι και το free press που ούτε καν διαβάζω, μόνο συσσωρεύω- και η εμφάνιση μου θυμίζει άστεγο. Είναι σα να είμαι και να μην είμαι εγώ αυτό που βλέπω στον καθρέφτη. Είναι σα να είμαι μισοξύπνια, να ξέρω ότι βλέπω εφιάλτη μα δε μπορώ να ξυπνήσω. Απλά δε μπορώ… School of seven bells - Half asleep.

Γη… Cocteau Twins – Lorelei. Θα ξυπνήσω. Θα ακολουθήσω την φωτεινή κλωστή της φωνής της Elisabeth Fraser. Θα ξυπνήσω. Θα βγω απ’ το λήθαργο. Δεν ξέρω ακόμα πότε. Αλλά θα ξυπνήσω… Εφιάλτης είναι και θα ξυπνήσω. Κρατήστε μου μια θέση στον επάνω κόσμο. Θα ξαναγυρισω. Το υποσχομαι...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεδομένου και η μουσικη που διάλεξες ειναι πολυ αντιπροσωπευτικη της διάθεσής σου, δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε ότι παροτι μελαγχολική ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ κατατονικη μουσική. Το οποιο σημαινει ότι μπορει εσυ να έχεις κατατονία αλλά ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ δεν έχουν και τα αφτιά σου!
(γελάς τώρα? έλα σε βλέπω- γελάς!!!)
ΥΓ. Αυτοι οι Calla ειναι οι Έλληνες Callas και σου έφυγε το -ς?
ΥΓ2. Τι καλο το μισοξύπνιο. Τι καλο!

sot είπε...

Συμφωνώ. Μια επισταμένη επιστημονική διερεύνηση των κομματιών θα οδηγούσε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει πραγματική κατατονία και αυτό το συμπέρασμα δεν περιορίζεται στα αυτιά.

the boy with the arab strap είπε...

καμη χρονια ινδιαννα.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένη μου Ίντυ,
καλή χρονιά και χίλιες αγκαλιές που (θέλω να ελπίζω πως) θα σε ζεσταίνουν μέχρι να βγεις απ'το κουκούλι και να ξαναγίνεις η υπέροχη πεταλούδα που αγαπάμε και νοσταλγούμε. Μη σκας, τη θέση σου κανείς (κανείς!) δεν μπορεί να την κερδίσει -είναι δική σου εφάπαξ.
Σε σκέφτομαι πολύ και σε περιμένω.
Να προσέχεις, μικρή. Μας είσαι πολύτιμη!
Υπέροχα κομμάτια, όπως πάντα.

Ινδιάννα είπε...

Tom the Barman
αυτοι οι Calla ειναι αμερικάνοι
και η σχέση τους με τους έλληνες ειναι τόσο κοντινη όσο των Callas με την Κάλλας (το καμια δηλαδή)!
Κι εμενα μου αρεσει πολυ το half asleep !

Sot
αν δεν ειναι κατατονία ειναι κάτι άλλο που μεκάνει να μην μπορώ να σηκώθω την ταφοπλακα απο πάνω μου. Αλλα η αλήεθια ειναι ότι, αφού ΘΕΛΩ ακόμα να την σηκώσω (όπως δηλώνουν και οι μουσικές μου) που θα πάει? Θα το κάνω

Theorema
Χαιρομαι που του δίνεις τη διάσταση της "ανασυνταξης" και "αναγέννησης" και πιστευω ότι στ' αλήθεια θα γινει αυτο: θα με βρειτε πεταλουδιτσα ξανα στο ΡΟΡ. Ελπιζω συντομα. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ κορίτσι! :)))

ΥΓ. Θα ειμαι, όπως λεει και το άσμα "the best comeback since Lazarus".

~~~...~~~
εσυ που πετάς εκει ψηλά
ανέβασε μας λίγο!
Καλη χρονια και σ' εσένα
και ακομα πιο ψηλά
ακομα
πιο
ψηλά!!!