CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

24.2.08

When bass kicks ass - indieannalog set 16

Γη... B52’s - Private Idaho. Τρελές κιθάρες, παιδιά που παίζουν Καουμπόιδες και Ινδιάνους, πανικός στο ίσωμα για το Άινταχο, το μπάσο σαν λάσο σε πιάνει απ' το λαιμό και το "όργανο" από πίσω σε φάση "η ζώνη του λυκόφωτος συναντά τον πόλεμο των άστρων" σου διαβάζει το χέρι: you' d better beware! ΥΓ. Υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που "ανάβουν" με τέτοια κομμάτια ή θα μου πείτε πάλι ότι είμαι κινούμενη διαστροφή;


Φωτιά... Alamo race track – Don’ t beat this dog. Να το πάλι το μπάσο μαζί με ντράμς -ο Κοντρορεβυθούλης μεγάλωσε και πλέον αφήνει καρφιά στα δέντρα για να θυμάται το δρόμο να γυρίσει σπίτι το πρωί, μετά από άγριο ξενύχτι στο δάσος του Πάνα, η καρδιά του βαράει σαν ταμπούρλο από φόβο και πάθος και το ξημέρωμα τον βρίσκει με τα χείλια μπλε απ' το κρύο και μπλε σημάδια στο κορμί απ' τα φιλιά αλλά μόνο τα νύχια του τελικά κινούν υποψίες, που είναι μπλέ μελανιασμένα -απ' τα χτυπήματα τα βιαστικά στα καρφιά ...


Αέρας... Kills - U R a fever. Κι εδώ το μπάσο κάνει μια τσουλήθρα για την Κόλαση, πώς ήταν η κάτω αίθουσα του dragoste, ένα τέτοιο πράγμα, όλα στενά, όλα κόκκινα και σκοτεινά, σώματα συνωστισμένα και κολλημένα, κουνιούνται ιδρωμένα και στις τουαλέτες δε χωράς να μπεις -εκτός αν έχεις και ένα αγόρι μαζί και τις επόμενες Απόκριες θες να ντυθείς (σαν την θεά Μαργαρίτα Μ.) "εφιάλτης κάθε άντρα: νύφη και γκαστρωμένη μαζί". ΥΓ. Τον στίχο "θα μπορούσε να τον τραγουδάει και η Στανίση "παίδι μου είσαι πυρετός, δεν είσαι τύπος τυπικός" (ή και η Θώδη βέβαια με το άπταιστο αγγλικό της: "you are fever- you ain' t born typical", αλλά οι kills καλό θα ήταν να έβαζαν και μια παραπομπή στους dEUS: στο κουπλέ ξεπατικώνουν τα κόλπα απ’ το fell of the floor man, αν και με πολύ διαφορετικό αποτέλεσμα).


Νερό... Spoon - I turn my camera on. Το πιο sexy μπάσο του προπέρσινου καλοκαιριού το διέδωσε ο Γ.Ν που μοιράζει αβέρτα τα πανικοβάλ του και μας κάνει να απορούμε γιατί δεν έχει αυτός τη στήλη της μουσικής στην A.V και αφήνουν ακόμα αυτό το πόστο στον Μ.Μ να βγαίνει και λέει ότι "καλά, σιγά πια και τόση φασαρία για τους spoon, μια μπάντα που απλά κάνει καλά τη δουλειά της; στους τυφλούς βασιλεύει ο μονόφθαλμος". Αλίμονο, όλες οι μπάντες του πλανήτη μπορούν να βγάλουν αριστουργήματα σαν το the ghost of you lingers ή το believing is art...

19 σχόλια:

Agobooks είπε...

Καλή Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι ότι δεν περιμένεις εμένα να διαπιστώσω ότι των alamo το τραγούδι στην εισαγωγή μοιάζει με των B52's, μάλλον ήταν προσχεδιασμένη η σειρά.
ΥΓ. Αν άρχισαν να αποτελούν επιρροή και οι dEUS τότε μήπως έχουν γίνει παρωχημένο κατεστημένο;;;

sot είπε...

Συμφωνώ. Δεν πιστεύω ούτε εγώ ότι είναι τυχαία η σειρά.
Αφού πάντως ανέβασες τη θερμοκρασία με τους Β52's είναι φυσικό αποτέλεσμα κι ο πυρετός.
Η δομή του URΑ fever σίγουρα έχει πολύ μεγάλη σχέση με το Fell of the floor man. Θα ήταν καλή ιδέα να το έδιναν σε κάποια από τις δύο γιατί τότε ίσως να μην πρόσεχες τις ομοιότητες. :)
Το EP κλείνει το ίδιο καλά όπως άρχισε.

Ινδιάννα είπε...

n. ago
Καλημέρα!!!

Τομ
ναι, είναι δε τόσο κατεστημένο που ακόμα δεν έχουν καταφέρει να γεμίσουν κλάμπ με περισσότερα από 3000 άτομα!

Sot
Γιού αρ α φίβερρρρρρρρ
γιου αρ νοου τυπικαλ

ιν τ' αλλου μου του γιου κλπ! :)

sot είπε...

:)))

Ανώνυμος είπε...

Ως συνήθως, οι μουσικές προτάσεις πάνε κατευθείαν στο σιντι ρικόρντερ. Επιπλέον, θα ήθελα να προσθέσω πως ο Κοντορεβυθούλης πλέει σε πελάγη ευτυχίας με το μέλλον που του απέδωσες.
Πολύ μ'αρέσει να βλέπω το μέλλον των αιώνιων παιδιών, κι ειδικά αν είναι τόσο anti-mainstream :-)
Χεχεχεχε!

the_bar

Ινδιάννα είπε...

the bar
η αλήθεια είναι ότι έχω ένα μαύρο πλασματάκι -που δεν αφήνει άνθρωπο να αγιάσει!- μέσα μου, καλή του ώρα! χα χα :)

Ανώνυμος είπε...

Σου αφιερώνω λοιπόν αυτό:

http://www.enjoyfrance.com/images/userimage/peter-pan.jpg

Χεχεχε... Τα άτακτα παιδιά συναντιούνται!

(γμτ, πώς το κάνουν λινκ αυτό για να το πάτάς και να σε βγάζει κατευθείαν στην εικόνα;...)

Ινδιάννα είπε...

the bar
το λινκ δεν ανοίγει ούτε αν το βάλω μέχρι το userimage :(

??? είπε...

Δε με αρεσε αυτο το analog set..Θα πρεπει να βαλλεις elliot smith ή chris garneau ..αλλιως θα ψαχνω αλλα μπλογκς την κυρικαη πρωι με τον καφε μου..(ξερω αγχωθηκες τωρα).

Ανώνυμος είπε...

Ινδιάννα,
θα ρωτήκσω τον Τρεμπλ που είναι ειδικός και θα μάθω πώς μπαίνουν κατευθείαν λινκς. Κρίμα, η φωτό ταίριαζε στην περίσταση, αλλά δεν πειράζει, θα επανορθώσω :-)

???
Προσπάθησα να βάλω ένα σχόλιο στο μπλογκ σου αλλά δεν τα καταφέρνω. Μήπως έχεις μπλοκάρει ΟΛΑ τα σχόλια ή πάλι δική μου η ανικανότης?...

??? είπε...

@ the bar
Η λεξη "ανικανοτητα" ειναι πολυ βαρια. Ειδικα οταν αναφερεται σε μπλογκ σαν το δικο μου..Οχι δε τα εχω μπλοκαρει...Νομιζω. (αν και πινω αρκετα τελευταια και υπαρχουν καποια κενα μνημης οταν μπαινω μεθυσμενος στο μπλογκ μου στις 5 το πρωι). Δε πειραζει παντως. Η προθεση μετραει.

Ινδιάννα είπε...

???
ξεκίνα να ψάχνεις άλλα blogs
δε νομίζω ότι θα ξαναβάλω Elliot Smith -αν και θα βάλω σίγουρα σύντομα berg sans nipple! :)

the bar
όλα στραβά πάνε τελευταία
τρώω το φτύσιμο της ζωής μου
απ' όλη τη ζωή μου
σιγά μη μου καθόταν το λινκ! :)

treblaz είπε...

Των Kills μου θύμισε κάτι απο Tricky μέχρι Roxette και απο Trent Reznor μέχρι όντως dEUS.

Ανώνυμος είπε...

IndieAnna
ρόδα είναι και γυρίζει, μικρή μου. Μη μασάς. Βουρ πατσαβούρ στη ζωή κι άμα φτύνει τώρα, σε λίγο μπορεί να χαμογελάει! Κυρίως, μη μασάς.

???
Προσπαθώ να γράψω κάτι για τους Godspeed και δεν με βάζει... Ούτε ανώνυμα ούτε με το μπλογκ μου.
Κάτι κάνω λάθος; Δεν βλέπω εικονίδιο με Όνομα/Διεύθυνση URL.
Πώς να μπω;...
Γκρρρρρρ...

(πωπω ρεζίλι...:-)

??? είπε...

@tha bar
Το ειχα οντως μονο για λογαριασμους google. Για καποιο λογο. Το εβαλα να παιρνει και ανωνυμα σχολια μετα απο πολλες απαιτησεις των πολυαριθμων ακροατων του μπλογκ μου. Ξαναδοκιμασε?

Παρεπιμπτοντως ειδα οτι σε αρεσει η 4AD. Καλυτερη δισκογραφικη ever..Και καλυτερα covers για cd ever..Μου διαφευγει το ονομα του φωτογραφου/γραφιστα..ξερεις Pixies, κτλ.

sot είπε...

Έχετε πρόσκληση:
http://hallucinations1.blogspot.com/2008/02/blog-post_7683.html

Ινδιάννα είπε...

treblaz
κι εγώ νόμιζα ότι το παράκανα με τους dEUS, εσύ πάλι με τους Roxette ...το σωσες χα χα χα!

the bar
αμα συνεχίσει να σε παιδεύει, στείλτο μου με μήνυμα στο facebook και θα στο κάνω εγώ επικόλληση στο blog του ??? (ναι, ρε, ως theorema), μέχρι να αποκατασταθεί η είσοδός σου εκεί! :)

Ανώνυμος είπε...

Ίντυ μου καλή,
κάτι έκανε ο ??? και κατάφερα να μπώ και να αφήσω σχόλιο τελικά :-)
Σε φχαριστώ που προσφέρθηκες να με γλιτώσεις από περαιτέρω ξερόμπιασμα και μάλιστα δημοσίως. Χεχεχεχεχεχεχεχεχεχ...

???
Η 4AD μου χάρισε μερικές (κάμποσες) από τις πιο συγκινητικές στιγμές της μουσικής πορείας μου. Νομίζω πως με αφύπνισε κυριολεκτικά, τότε στα
80s.
Το όνομα μου διαφεύγει, το βρίσκουμε εύκολα όμως.
Πολύ ευχάριστο να δω ξαφνικά ποστ για τους Godspeed! Και η φωτό σου αρμονικότατη και συνεπέστατη, πιστεύω.