Στο προηγούμενο κείμενο ο Άμμος καταλήγει πως "τους ανθρώπους τους ενώνει η μέσα φωτιά. Κι αυτό είναι που κάνει τις διεισδύσεις και τις υποδοχές μας ξεκάθαρα πολιτικές. Το στοίχημα είναι αν θα τις αφήσουμε να μας πυρπολήσουν με πάθος προς την αυθεντικότητα". Δεν ξερω αν ο Άμμος λέγοντας "πολιτικές" εννοεί τον έρωτα ως statement (δήλωση, θέση, στάση ζωής). Εγώ πάντως ως τέτοιο τον αντιλαμβάνομαι.
«Τι σκατά του βρίσκεις, δεν βλέπεις πώς σου συμπεριφέρεται, πώς σου μιλάει!» ωρύεται ο LX.
«Είναι δυνατόν να κάθεσαι μαζί του για το καλό σεξ»; αναφωνεί η Άρια έτοιμη να με χαστουκίσει.
Σεξ;
Δεν ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα όταν αναφερόμαστε στο «σεξ».
Για εμένα αυτό που συμβαίνει στο κρεβάτι δεν είναι «σεξ». Αυτό που έχουμε εμείς είναι μια γλώσσα ακατάληπτη που κανείς δε μπορεί να συλλάβει. Γιατί αυτή η γλώσσα δεν υπάρχει πουθενά. Κι όπως η λάβα φτιάχνει το βράχο μα δεν ήταν στ’ αλήθεια αυτό το πέτρωμα, έτσι και του έρωτα η διάλεκτος μπορεί να μπει σε λέξεις μα είναι μόνο κέλυφος.
Και όταν μιλάμε ύστερα για όσα έχουν γίνει, όταν το αφηγούμαστε σαν κριτικοί στεκόμαστε και όχι σαν καλλιτέχνες. Το έργο περιγράφουμε μα όχι την πράξη- τέχνη.
Κι όταν μου λες «γιατί σου αρέσει τόσο πολύ έτσι;» κι εγώ σου λέω «γιατί είναι σα να με αγαπάς» -ξέρω ότι δε με αγαπάς, το έχεις πει. Μα εκείνη την ώρα που είσαι ολόκληρος μαζί μου -όχι μόνο τα λόγια μα οι ματιές και το ύφος σου, εκείνη την ώρα που η αναπνοή σου αλλάζει, που τα πόδια σου κρατούν παγιδευμένα τα δικά μου και τα δόντια σου μπήγονται πάνω από την κλείδα μου, που το make up φεύγει και ο ιδρώτας στάζει και φοβάμαι μη λιώσεις σαν κερί και σε χάσω απ’ τα χέρια μου, εκείνη την ώρα που με σφίγγεις και τσιρίζω σε μια άγρια χαρά και εσύ γελάς κι εγώ σε κοιτάω και με φιλάς και ψιθυρίζεις «γιατί σου αρέσει τόσο αυτό, πες μου», «γιατί έτσι που με κρατάς είναι σα να με αγαπάς», ναι το ξέρω.
Ξέρω ότι δεν θα το παραδεχτείς ποτέ αλλά εκείνη την ώρα με αγαπάς. Και όχι με το στόμα. Ούτε με το σώμα σου. Με όλο σου το Είναι. Γιατί μαζί μου εκείνη την ώρα καταλύεις το χρόνο δημιουργώντας το μοναδικό έργο τέχνης που γινόμαστε ο ένας μες στον άλλο. Το απολύτως προσωπικό μας αριστούργημα. Και αυτό γινόμαστε μόνο μαζί. Με άλλες κάνεις άλλα. Όχι αυτό όμως.
-Δεν είναι ότι δε μου αρέσεις ή ότι δεν είσαι έξυπνη. Αλλά δε γίνεται να είμαστε ζευγάρι γιατί είμαστε τόσο διαφορετικοί που πρέπει συνέχεια να σου εξηγώ και να μου εξηγείς τι εννοείς. Πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω πιο ταιριαστοί για εμάς που δε χρειάζεται να αναλώνουμε τόσο χρόνο στο να εξηγούμε πώς εννοούσαμε αυτό ή εκείνο.
Και με κοιτάς.
-Όχι, εντάξει, μην εξηγείς άλλο, το κατάλαβα, σου λέω.
-Δεν ξέρω τι να κάνω, θες να σου λέω ψέματα; Θες να σε αφήνω στον μικρόκοσμο των φαντασιώσεών σου, στον κόσμο που νομίζεις ότι είμαστε μαζί, μα δεν είμαστε και πρέπει να το ξέρεις- δεν πρέπει να σε ενημερώσω;
-Αλίμονο, λέω, είμαστε πάντα υπέρ της πληροφόρησης.
Είμαι ξαπλωμένη με τα ρούχα στο κρεβάτι και θέλω να βρω κουράγιο να σηκωθώ να φύγω, αλλά δε μπορώ. Δεν ξέρω ποιον να κατηγορήσω για το βάρος που νιώθω και κατηγορώ τα ρούχα. Απ’ την ώρα που χωριστήκαμε στο στρώμα και ντυθήκαμε άρχισε η αποσύνθεση όλης της ευτυχίας μου. Τα ρούχα ταυτίζονται με λέξεις, ο πολιτισμός είναι ο «εγγραμματισμός» και με τις λέξεις ου μπλέξεις, καμία ευτυχία δε μπορεί να κρατήσει πολύ μέσα στις δαγκάνες του «πλαισίου συμφραζομένων» μέσα στον «θόρυβο» της επικοινωνίας –τα λέει ο Βέλτσος αλλά ποιος ακούει. Μια χαρά δεν ήμασταν χωμένοι στο ερωτικό κουκούλι μας κλωσμένο απ’ την "ολική σωματική γλώσσα" του Jousse; Ποιος μπορεί να μεταφράσει λάθος ένα χάδι ή έναν αναστεναγμό; Κι άντε να περιγράψω με το αλφάβητο τη μυρωδιά σου που δε μοιάζει με τίποτα και με δένει σαν ξόρκι πάνω σου.
-Οπότε για να καταλάβω, αφού δεν έχουμε «σχέση» τι έχουμε;
-Έχουμε σχέση αλλά όχι όπως την εννοείς εσύ. Δεν έχουμε σχέση-«σχέση», έχουμε φιλική σχέση και κάνουμε σεξ πού και πού.
-Συνήθως αν κάνεις αυτά που κάνουμε μαζί- βγαίνουμε, πίνουμε, βλέπουμε dvd, κάνουμε έρωτα, κοιμόμαστε και το πρωί φεύγουμε χέρι- χέρι για τη δουλειά- κάποιοι το λένε «σχέση».
-Να τώρα βλέπεις; Πρέπει κάθε φορά να συζητάμε για το πώς θα μεταφράσουμε κάθε μας λέξη γιατί ανάλογα με το context δίνουμε άλλο νόημα ο καθένας.
Θα ήθελα να μπορούσαμε να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τις «λέξεις» και τα «πλαίσια» και να μην χρειάζεται να επικυρώσουμε λεκτικά αυτό που ζούμε, να μην πασχίσουμε να του δώσουμε διάρκεια κρατώντας το σε νάρθηκες λογικών προτάσεων. Θα ήθελα να μη χρειάζομαι να το ονομάσω «σχέση» όλο αυτό για να νιώθω ασφάλεια και θα ήθελα να μην χρειαζόταν να το ονομάσεις «sex- buddies» για να νιώσεις εσύ ασφάλεια. Και θα ήθελα να μπορούσες να καταλάβεις ότι όταν με ρωτάς «γιατί σου αρέσει τόσο έτσι» έχεις ήδη απαντήσει με τη φωνή σου σε αυτή την ερώτηση: γιατί είσαι εσύ εκεί. Και θα μου άρεσαν τα πάντα. Αφού είσαι εσύ ολόκληρος, ατόφιος, εκείνη την ώρα στην πιο πλήρη επικοινωνία που μπορούμε να έχουμε.
-Θα φύγεις τώρα; Με ρωτάς
-Ναι.
-Πρέπει να πάω κι εγώ για δουλειά, θα με αφήσεις στο ΜΕΤΡΟ;
-Ναι.
-Κοίτα δε γίνεται να φύγεις με τέτοια μούτρα, να σε δουν από απέναντι οι οικοδόμοι που σε καμάκωναν χτες και θα καταλάβουν ότι εγώ σε έκανα έτσι. Με τι κούτελο θα βγω στην κοινωνία;
-Ναι ε;
-Πρέπει να σου φτιάξω το κέφι.
-…στα γρήγορα;
-Αχ, μ αρέσει έτσι…
-Γιατί; Ρωτάς ψιθυρίζοντας μέσα στο αφτί μου
-Γιατί στο χω πει χίλιες φορές, έτσι όπως με κρατάς είναι σαν να με αγαπάς- και μην αρχίσεις τα…
-Σκάσε. Σκάσε… και με φιλάς.
Σκάω.
Από ευτυχία.
«Και καλά αφού δεν επικοινωνείτε τότε γιατί συνεχίζει να βγαίνει μαζί σου και να σε μπερδεύει» λέει ο LX.
«Ναι, γιατί δε βρίσκει άλλη;» ρωτά η Άρια.
«Γιατί με τις άλλες επικοινωνεί λεκτικά αλλά όχι στο κρεβάτι».
«Χμ, άρα δεν είσαι εσύ τελικά η χαμένη στη μετάφραση»λέει η Άρια.
«Ναι κι εγώ έτσι σκέφτομαι, ότι μάλλον είμαι η κερδισμένη στη μετάφραση» και συνεχίζω να γελάω σαν ηλίθια.
«Οh, that cum smile» λέει ο LX και παραγγέλνει κι άλλο ποτό.
«Τι σκατά του βρίσκεις, δεν βλέπεις πώς σου συμπεριφέρεται, πώς σου μιλάει!» ωρύεται ο LX.
«Είναι δυνατόν να κάθεσαι μαζί του για το καλό σεξ»; αναφωνεί η Άρια έτοιμη να με χαστουκίσει.
Σεξ;
Δεν ξέρω αν μιλάμε για το ίδιο πράγμα όταν αναφερόμαστε στο «σεξ».
Για εμένα αυτό που συμβαίνει στο κρεβάτι δεν είναι «σεξ». Αυτό που έχουμε εμείς είναι μια γλώσσα ακατάληπτη που κανείς δε μπορεί να συλλάβει. Γιατί αυτή η γλώσσα δεν υπάρχει πουθενά. Κι όπως η λάβα φτιάχνει το βράχο μα δεν ήταν στ’ αλήθεια αυτό το πέτρωμα, έτσι και του έρωτα η διάλεκτος μπορεί να μπει σε λέξεις μα είναι μόνο κέλυφος.
Και όταν μιλάμε ύστερα για όσα έχουν γίνει, όταν το αφηγούμαστε σαν κριτικοί στεκόμαστε και όχι σαν καλλιτέχνες. Το έργο περιγράφουμε μα όχι την πράξη- τέχνη.
Κι όταν μου λες «γιατί σου αρέσει τόσο πολύ έτσι;» κι εγώ σου λέω «γιατί είναι σα να με αγαπάς» -ξέρω ότι δε με αγαπάς, το έχεις πει. Μα εκείνη την ώρα που είσαι ολόκληρος μαζί μου -όχι μόνο τα λόγια μα οι ματιές και το ύφος σου, εκείνη την ώρα που η αναπνοή σου αλλάζει, που τα πόδια σου κρατούν παγιδευμένα τα δικά μου και τα δόντια σου μπήγονται πάνω από την κλείδα μου, που το make up φεύγει και ο ιδρώτας στάζει και φοβάμαι μη λιώσεις σαν κερί και σε χάσω απ’ τα χέρια μου, εκείνη την ώρα που με σφίγγεις και τσιρίζω σε μια άγρια χαρά και εσύ γελάς κι εγώ σε κοιτάω και με φιλάς και ψιθυρίζεις «γιατί σου αρέσει τόσο αυτό, πες μου», «γιατί έτσι που με κρατάς είναι σα να με αγαπάς», ναι το ξέρω.
Ξέρω ότι δεν θα το παραδεχτείς ποτέ αλλά εκείνη την ώρα με αγαπάς. Και όχι με το στόμα. Ούτε με το σώμα σου. Με όλο σου το Είναι. Γιατί μαζί μου εκείνη την ώρα καταλύεις το χρόνο δημιουργώντας το μοναδικό έργο τέχνης που γινόμαστε ο ένας μες στον άλλο. Το απολύτως προσωπικό μας αριστούργημα. Και αυτό γινόμαστε μόνο μαζί. Με άλλες κάνεις άλλα. Όχι αυτό όμως.
-Δεν είναι ότι δε μου αρέσεις ή ότι δεν είσαι έξυπνη. Αλλά δε γίνεται να είμαστε ζευγάρι γιατί είμαστε τόσο διαφορετικοί που πρέπει συνέχεια να σου εξηγώ και να μου εξηγείς τι εννοείς. Πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω πιο ταιριαστοί για εμάς που δε χρειάζεται να αναλώνουμε τόσο χρόνο στο να εξηγούμε πώς εννοούσαμε αυτό ή εκείνο.
Και με κοιτάς.
-Όχι, εντάξει, μην εξηγείς άλλο, το κατάλαβα, σου λέω.
-Δεν ξέρω τι να κάνω, θες να σου λέω ψέματα; Θες να σε αφήνω στον μικρόκοσμο των φαντασιώσεών σου, στον κόσμο που νομίζεις ότι είμαστε μαζί, μα δεν είμαστε και πρέπει να το ξέρεις- δεν πρέπει να σε ενημερώσω;
-Αλίμονο, λέω, είμαστε πάντα υπέρ της πληροφόρησης.
Είμαι ξαπλωμένη με τα ρούχα στο κρεβάτι και θέλω να βρω κουράγιο να σηκωθώ να φύγω, αλλά δε μπορώ. Δεν ξέρω ποιον να κατηγορήσω για το βάρος που νιώθω και κατηγορώ τα ρούχα. Απ’ την ώρα που χωριστήκαμε στο στρώμα και ντυθήκαμε άρχισε η αποσύνθεση όλης της ευτυχίας μου. Τα ρούχα ταυτίζονται με λέξεις, ο πολιτισμός είναι ο «εγγραμματισμός» και με τις λέξεις ου μπλέξεις, καμία ευτυχία δε μπορεί να κρατήσει πολύ μέσα στις δαγκάνες του «πλαισίου συμφραζομένων» μέσα στον «θόρυβο» της επικοινωνίας –τα λέει ο Βέλτσος αλλά ποιος ακούει. Μια χαρά δεν ήμασταν χωμένοι στο ερωτικό κουκούλι μας κλωσμένο απ’ την "ολική σωματική γλώσσα" του Jousse; Ποιος μπορεί να μεταφράσει λάθος ένα χάδι ή έναν αναστεναγμό; Κι άντε να περιγράψω με το αλφάβητο τη μυρωδιά σου που δε μοιάζει με τίποτα και με δένει σαν ξόρκι πάνω σου.
-Οπότε για να καταλάβω, αφού δεν έχουμε «σχέση» τι έχουμε;
-Έχουμε σχέση αλλά όχι όπως την εννοείς εσύ. Δεν έχουμε σχέση-«σχέση», έχουμε φιλική σχέση και κάνουμε σεξ πού και πού.
-Συνήθως αν κάνεις αυτά που κάνουμε μαζί- βγαίνουμε, πίνουμε, βλέπουμε dvd, κάνουμε έρωτα, κοιμόμαστε και το πρωί φεύγουμε χέρι- χέρι για τη δουλειά- κάποιοι το λένε «σχέση».
-Να τώρα βλέπεις; Πρέπει κάθε φορά να συζητάμε για το πώς θα μεταφράσουμε κάθε μας λέξη γιατί ανάλογα με το context δίνουμε άλλο νόημα ο καθένας.
Θα ήθελα να μπορούσαμε να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με τις «λέξεις» και τα «πλαίσια» και να μην χρειάζεται να επικυρώσουμε λεκτικά αυτό που ζούμε, να μην πασχίσουμε να του δώσουμε διάρκεια κρατώντας το σε νάρθηκες λογικών προτάσεων. Θα ήθελα να μη χρειάζομαι να το ονομάσω «σχέση» όλο αυτό για να νιώθω ασφάλεια και θα ήθελα να μην χρειαζόταν να το ονομάσεις «sex- buddies» για να νιώσεις εσύ ασφάλεια. Και θα ήθελα να μπορούσες να καταλάβεις ότι όταν με ρωτάς «γιατί σου αρέσει τόσο έτσι» έχεις ήδη απαντήσει με τη φωνή σου σε αυτή την ερώτηση: γιατί είσαι εσύ εκεί. Και θα μου άρεσαν τα πάντα. Αφού είσαι εσύ ολόκληρος, ατόφιος, εκείνη την ώρα στην πιο πλήρη επικοινωνία που μπορούμε να έχουμε.
-Θα φύγεις τώρα; Με ρωτάς
-Ναι.
-Πρέπει να πάω κι εγώ για δουλειά, θα με αφήσεις στο ΜΕΤΡΟ;
-Ναι.
-Κοίτα δε γίνεται να φύγεις με τέτοια μούτρα, να σε δουν από απέναντι οι οικοδόμοι που σε καμάκωναν χτες και θα καταλάβουν ότι εγώ σε έκανα έτσι. Με τι κούτελο θα βγω στην κοινωνία;
-Ναι ε;
-Πρέπει να σου φτιάξω το κέφι.
-…στα γρήγορα;
-Αχ, μ αρέσει έτσι…
-Γιατί; Ρωτάς ψιθυρίζοντας μέσα στο αφτί μου
-Γιατί στο χω πει χίλιες φορές, έτσι όπως με κρατάς είναι σαν να με αγαπάς- και μην αρχίσεις τα…
-Σκάσε. Σκάσε… και με φιλάς.
Σκάω.
Από ευτυχία.
«Και καλά αφού δεν επικοινωνείτε τότε γιατί συνεχίζει να βγαίνει μαζί σου και να σε μπερδεύει» λέει ο LX.
«Ναι, γιατί δε βρίσκει άλλη;» ρωτά η Άρια.
«Γιατί με τις άλλες επικοινωνεί λεκτικά αλλά όχι στο κρεβάτι».
«Χμ, άρα δεν είσαι εσύ τελικά η χαμένη στη μετάφραση»λέει η Άρια.
«Ναι κι εγώ έτσι σκέφτομαι, ότι μάλλον είμαι η κερδισμένη στη μετάφραση» και συνεχίζω να γελάω σαν ηλίθια.
«Οh, that cum smile» λέει ο LX και παραγγέλνει κι άλλο ποτό.
17 σχόλια:
Αρχίζουμε να γινόμαστε σαν τα ζευγάρια, που ξεκινάνε διαφορετικοί και όσο περνάει ο καιρός μοιάζουν όλο και περισσότερο μεταξύ τους LOL.
Σοβαρά τώρα:
1. Το κείμενο είναι γραμμένο όπως θα ήθελα να διαβάζω τα δημόσια ημερολόγια (τρόπον τινά τα "μη ημερολόγια"). Η συγκεκριμένη θεματική ελπίζω πως ήρθε για να μείνει.
2. Θα το κάνουμε της διακειμενικότητας το κάγκελο, το κείμενο που ετοιμάζω για την Τρίτη, αναφέρεται και σε αυτά που γράφεις.
3. Με τον όρο πολιτική αναφέρομαι στη θέση με την ευρύτερη έννοια, όχι μόνο δήλωση αλλά και στάση απέναντι στα πράγματα. Κάπως έτσι καταλαβαίνω και το "προσωπικό είναι πολιτικό" των φεμινιστριών.
4. Είμαι περήφανος για σένα. Μετά από ενάμιση χρόνο που γράφεις, ένιωσες την άνεση να μιλήσεις πιο "θεωρητικά" εδώ. Καιρός ήτανε, ξέρεις να τα λες στα μπαρ, αλλά κολλούσες να τα γράφεις!
Το βρήκα εξαιρετικά δομημένο και πλούσιο το κείμενό σου, Ίντυ. Τεχνικά πολύ σωστό, κατά τη γνώμη μου.
Επίσης, πιάνεις ένα καίριο κομμάτι των ανθρώπινων σχέσεων και το κοιτάς με εμπιστοσύνη και ελευθερία. Μετά την ανάγνωση νιώθω ένα αίσθημα ενθάρρυνσης.
Δεν ξέρω ακόμα γιατί, αλλά αν με ρωτούσες να σου πω αυθόρμητα τι μου άφησε, αυτό ακριβώς θα σου έλεγα. Μια αισιόδοξη εντύπωση και μια ικανοποίηση για τα τελευταία πέντε λεπτά μου στην οθόνη.
Άλλοι θα το έλεγαν νοητική εξέλιξη του ανθρώπου κι άλλοι νοητική υστέρηση. Το γεγονός είναι πως για κάποια πράγματα είναι πολύ αδύναμες και φτωχές οι λέξεις να αποδώσουν το πραγματικό νόημα. Ακόμα περισσότερο αν μπούμε στη μεταφραστική διαδικασία. Τότε σίγουρα έχουμε περάσει το κατώφλι του Λαβύρινθου.
Isws giati kata vathos vlepoume to sex enohika kai me tous anthrwpous pou agapame i "sevomaste" den tolmame na apeleytherwsoume ta pio agria, atofia erwtika enstikta mas i na afethoume se antistoixa twn allwn gia na min tous pligwsoume kai na min ektethoume apo tin alli. Mallon se ayto tha ofeiletai i elleipsi epikoinwnias sto sex.
An kai kanonika tha eprepe na mi sumvainei ayto afou ypotithetai oti yparxei agapi ara empistosyni ara anesi ara asfaleia ara epikoinwnia kai sympnoia se ola ta epipeda ara kai dialogos kai epilysi kai anakalypsi xrysis tomis.
Nomizw oti oloi xreiazomaste to sexologo mas.
Isws kai gi' ayto syxna den mporoume na apolaysoume to sex akoma kai se sxeseis pou den einai sxeseis pragmatika. Giati mesa mas exoume taboo kai enoxes. Ara enas faulos kuklos.
Isws i irwida mas edw na exei kapoiou eidous mazohismo i na tin erthizei afantasta to apomakron tou erasti tis kai na tin kanei pio antagwnistiki me ton idio tis ton eayto kai ara mporei an ola pigainan kala na mi skeftotan oti "ayti tin wra einai olokliros edw" kai na mi to eyxaristiotan toso. Ayti i ekstasi den tha mporouse para na einai mia ikesia, mia ekklisi, mia apaitisi gia agapi kai storgi. Den xerw. Einai toso periergo pragma i erwtiki agapi. Emperiexei ti via. Theloume o allos na mas sfixei, na mas kanei na mas deixei. Alliws isws na mi ti niwthoume tin "agapi" tou allou. Isws kai na sygxeetai edw o pothos o opoios kai aytos einai ena polu omorfo akoma kai eylogimeno pragma me tin agapi i otan exoume sterithei tin agapi se alles tis morfes na tin kynigame me pono psuxis kai mia idoni mazi.
Opws kai na exei pantws an meta to sex niwtheis kala, niwtheis iremos, tote ezises mia polu omorfi kai xrisimi empeiria. To sex einai mia apo tis vasikes anagkes tis yparxis.
Provlimatiki eniote einai kai i alli pleyra i opoia empleketai me tous allous kai arneitai ti sxesi.
H irwida mas pantws einai ena vatheia erwtiko plasma kai trefei kai xedipsa ton ekastote erwtiko syntrofo o opoios isws na exei anagki apo agapi mesw tis swmatikis epafis alla to arneitai syneidita. Kalos malakas omws kai aytos. Omws i irwida mas me aytin tin erwtiki anomvria kai anerastia pou epikratei einai polu tyxeri dioti to zei to sex.
Arloumpes egrapsa.
αμμούδι
Η συγκεκριμένη θεματική θα μείνει γιατι τελικά καταλαβα ότι με απασχολει πολύ αυτο το θέμα.
Το "εξομολογητικό" ύφος προέκυψε από την αποενοχοποίηση που μου δημιουργησε ο W.Ong όταν αναφερόταν στα καλά της γυναικείας γραφής.
Το να στηριζω "θεωρητικά" αυτα που λέω δεν ξέρω αν νιωθω ακόμα άνετα να το κάνω σε ευρύτερη κλίμακα-φοβάμαι μήπως αυτο περνάει ως "επίδειξη" γνώσεων ή -ακόμα χειρότερα- ως κακέκτυπο Μαλβινας.
theorema
αν η ζωή σου δίνει ένα λεμόνι αξιοποίησε το:
κόψτο σε μικρά κομμάτια
βάλε και λίγο αλάτι στον χέρι
και ξεκίνα να κατεβάζεις τεκιλα- shots.
Φυσικα και θα είμαστε αισιόδοξοι, φυσικά και θα ξεζουμισουμε τα καλύτερα της ζωης αλλιώς τι κάνουμε εδώ, ας αυτοκτονήσουμε όλοι να τελειώνουμε! :)
Sot
και να ήταν μόνο λαβύθυνθος. Όταν άλλα λέει το στόμα του άλλου και άλλα το σώμα του, φλερτάρεις με την ...σχιζοφρένεια!
Vain
μόνο αρλούμπες που δεν έγραψες. Όπως παραπάνω λεει και ο Άμμος θα γίνει "της διακειμενικότητας το κάγκελο"! Αυτά που γράφεις με οδηγούν σε νέες σκέψεις και νομιζω θα συνεχίσουμε αυτη τη συζήτηση σε επόμενα ποστ!
Ήδη σκέφτομαι ένα ποστ για τον "σαδισμό/μαζοχισμό" ως συνειδητό ερωτικό παιχνιδι που δέχονται οι δυο πλευρές αλλα και ως στάση ζωής απ' την οποια δε μπορεις να ξεφύγεις "θυμα/ θύτης".
Επίσης αυτο με τα ταμπού είμαι καλό θέμα ... Και το θέμα το ο άλλος να μην είναι "διαθέσιμος" -σκοτώνει τελικά η συνήθεια τον έρωτα. Χμ...
Καλά, μιλάμε είσαι Θεά! Νομιζω θα κάνω κανονικό σήριαλ την "ετικέτα". Με όσα έγραψες ήδη έχω σκεφτει τρία ακόμα επεισόδια! :)
Τώρα για το συγκεκριμένο, τον τύπο ας μην τον πούμε μλκ, γιατι αν μη τι άλλο είναι ειλικρινής: σου λέει αυτο μπορώ- αυτο δίνω! Νομιζω λοιπόν ότι σε περιόδους "ανομβρίας" -όπως επισημαίνεις κι εσύ- παίρνεις αυτό που μπορει να δώσει ο άλλος και απλα περιμένεις να βρέξει στην έρημο (αν και αυτα γίνονται μόνο στα μπλογκ -και συγκεκριμένα μόνο στο δικο μας- χο χο χο).
το διαβασα , το ξαναδιαβασα,
το ξαναματαδιαβασα και
παλι το ξαναματαδιαβασα ξανα
αλλα δεν καταλαβα που το καταληγεις,
ελπιζω στα επομενα επεισοδια να διελευκανθει η υποθεση,
και εγω νομιζα οτι η υποθεση ηταν δεμενη...
fox
τι δεν καταλαβες ακριβώς (όταν έχει να κάνει με εξωγήινους εισαι μανούλα, στα πρακτικά ανθρώπινα ζητήματα τα χάνεις λίγο έτσι);
Η γλωσσα που χρησιμοποιεις με αποσυντονιζει εντελως
Fox
τα μάτια του γερακιού μάλλον έχουν ξεθωριάσει.
Δεν καταλαβαίνω ακόμα τι εννοεις με την γλώσσα που σε αποσυντονίζει (χαμένοι στη μεταφραση, ξανά...)
αφού είπαμε να φτιάξουμε ήρωες σαπουνόπερας, είπα να πάρω κι εγώ τη θέση μου. Παρακαλώ λοιπόν εδώ ο μαλάκας που έλεγε και η vein. Vein δεν το λέω επιθετικά, μου άρεσε η ανάλυση σου στους χαρακτήρες.
c'est moi λοιπον, αυτός που αρνείται τη δέσμευση αλλά στο τέλος θα το παντρευτεί το κορίτσι. Που βασανίζεται ανάμεσα σε πολλάπλές σχέσεις (γιατί άλλωστε να κάνει πολλαπλές σχέσεις εάν ήταν ικανοποιημένος από τη ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ?). Που μεθά από τα κολπικά υγρά της πρωταγωνίστριας, που για κάποιο λόγο όμως παίρνουν και τη μορφή λωτού σε χυμό. Τον πίνεις, ξεδιψάς αλλά μετά ξεχνάς αυτόν που σε ξεδίψασε.(τρίτο ράφι, δεξιά από τα γάλατα).
Που βρήκε ένα τσουλάκι (συμπτίσω παρερμηνεύοντας τη vein) για το βρωμιάρικο σεξ του , διότι σέβεται και δεν μπορεί να δέσει πισθάγκωνα τα καλά κορίτσια.
Αχ τι βασανισμένη ύπαρξη που είμαι ο πούστης (το παίρνετε και κυριολεκτικά εάν θέλετε).
καλησπέρα σας ;-)
ΥΓ ινδιάννα όταν σε πιάσω στα χέρια μου...
Mr Big
συγνώμη και μαλάκας και πούστης; Έλεος! Δηλαδή, σε τελική δίνεις κι ένα ματσο οργασμους στη βασανισμένη πρωταγωνίστρια! Ας σε σεβαστούμε έστω γι' αυτο (σε μια κοινωνία που οι μισοι είναι παντρεμένοι και οι υπολοιποι γκέι βρήκαμε και έναν που την κάνει τη δουλειά, ε, ας μην τον βρίζουμε κιόλας)!
Προσωπικά, ως Ινδιάννα, προσπαθώ να βγάλω άκρη με την πολυπλοκότητα των σχέσεων. Θα ήθελα να ισχυει το ιδεαλιστικό "ένα αγόρι- ένα κορίτσι, τι μπορει να πάει στραβά" αλλα τελικά όλα μπορούν! Και όλα πάνε. Στραβα!
τώρα
1. μπορώ να πω ότι ήταν σούπερ η παρομοιωση με το λωτό (respect, μας έστειλες!)
2. Θα το παντρευτει το κορίτσι απλα όχι το συγκεκριμένο- αφού της λέει θα κάνω σχέση με μια που να ταιριάζω, απλα όχι μ εσένα βρε κουτό!
3. δεν ξέρω αν είναι βασανισμένος ο Mr Big, πάντως το παίζει ότι δεν είναι και δεν έχω λόγο να μην τον πιστεύω- της λέει αλήθεια, μιλάει για πληροφόρηση, ας τον δεχτουμε ως ειλικρινή.
4. Καθένας (βλ. πρωταγωνίστρια) έχει την Κόλαση που του αξίζει (με σποραδικές παραδεισένιες στιγμές).
ΥΓ. Εγω τι φταίω για να με πιάσεις στα χέρια σου! Εγώ είμαι απλα αγγελιοφόρος! Να φρόντιζες να κρύβεις τα εν οικω να μην φτάσουν εν δήμω! :)
Αννιώ, το κείμενο ήταν εξαιρετικό...
Μου άφησε την αίσθηση που σου αφήνουν όλα τα όμορφα γαμημένα πράγματα που σε αγγίζουν και σε αφορούν: σφίγγεται η καρδιά σου...
Για έναν ακόμη λόγο. Για δύο ακόμη λόγους. Εσχάτως βρέθηκα και στις δύο όχθες, όχι αυτό που έχουμε κοπέλα μου δεν είναι σχέση, μα γιατί κοπέλα μου αφού σε νιώθω και με νιώθεις τόσα καλά στο κρεβάτι δεν με θες άλλο για σχέση;
Ε; γιατί;
Ινδιαννιώ χρυσό μου, Ινδιαννιώ,
να κρατάμε τα προσχήματα! χα χα
Όταν εγώ λέω ότι ο Έρωτας είναι άλυτο μυστήριο και πρέπει να γίνει έδρα στα Πανεπιστήμια για χάρη του, οι άλλοι μου λένε ότι δεν είναι επιστηνμοικό ζήτημα. Συγνώμη, δουλεια της επιστήμης δεν είναι να διευκολύνει τη ζωή των πλασμάτων στη Γη κλπ, κλπ? Πού θα πάει, τόσο ψάξιμο δε θα βρω μερικές απαντήσεις? Μετα την έδρα του Λουκασιανού Καθηγητή Μαθηματικών στο Κέμπριτζ θα γίνει και η Ινδιαννική Έδρα των Ερωτικών Θεωρίων στο Καποδιστριακό! χα χα
Δημοσίευση σχολίου