CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

3.9.07

Θέλω να είμαι σκυλάκι σου…

Ξύπνησα με τη μυρωδιά σου πάνω μου.
Ξύπνησα και μύριζα σαν λαγωνικό το μαξιλάρι. Έπιανα το μουσκεμένο ύφασμα και το έσκαβα με τα νύχια μου, έχωνα τη μύτη στις πτυχές του.
Ξύπνησα χάλια μετά από έναν ύπνο γεμάτο απ’ το σώμα σου. Που έβλεπα το πρόσωπό σου. Το άγγιζα. Το έπιανα, σε φίλαγα, γέλαγες.
Ξύπνησα κι είχα την αίσθησή στο στόμα μου. Την ανάσα σου –αλκοόλ και τσιγάρο.
Ξύπνησα και δεν ήθελα να ανασάνω. Δεν είχα το κουράγιο κι ούτε μ’ ένοιαζε. Ήθελα να πεθάνω εκείνη τη στιγμή, εκείνη την ώρα, με το άρωμά σου πάνω μου.
Ξύπνησα κι ούτε καν πλύθηκα, ντύθηκα και βγήκα στο δρόμο. Ρουθουνίζοντας σαν λαγωνικό. Βγήκα και οσφράνθηκα τον αέρα και ήξερα πώς έχεις γυρίσει. Είσαι κάπου σ’ αυτή την πόλη.
Έ
χεις γυρίσει, δε με πήρες τηλέφωνο, δεν μου το είπε κανείς μα το ξέρω. Το ξέρει ο ύπνος μου, η ανάσα μου, ο παλμός μου που χτυπάει πιο γρήγορα χωρίς λόγο, πιο γρήγορα μόλις σκεφτώ το όνομά σου.
Γύρισες και το ξέρω γιατί ξαφνικά αισθάνομαι πάλι. Αισθάνομαι. Χαρούμενος. Αδέξιος. Οργισμένος. Πιεσμένος. Ανίκανος. Χαζός. Λίγος. Λιγότερος. Ερωτικός. Άσχημος. Μέσα σου. Πουθενά. Ξεχωριστός. Συνηθισμένος. Παντού. Εγκαίρως. Κάπως. Ίσως. Έτσι. Αλλιώς. Με κάνεις και αισθάνομαι…
Γύρισες κι εγώ ακόμα γυρίζω εκεί έξω. Όπου να ναι, αρκεί μακριά σου. Να σε ξεχάσω. Μα εκεί στο πουθενά αναρωτιέμαι "τι γυρεύω εγώ εδώ". Και τότε σε θυμάμαι. Το κάθε μακριά με φέρνει πιο κοντά σου.
Νύχτωσε κι εγώ πίνω και γυρνάω σαν δαρμένο σκυλί στους δρόμους. Γυρνάω αλυχτώντας στα φανάρια, γρυλίζοντας σε όποιον με κοιτάζει.
Γύρισες κι εγώ περιφέρομαι αδέσποτος. Κι αν με ξαναπλησιάσεις ποτέ θα σε ξεσκίσω με τα δόντια μου. Θα σε κατασπαράξω. Θα φάω κάθε σάρκα και θα γλείψω τα κόκαλά σου. Δε θα αφήσω άλλον να σε γευτεί.
Μην πλησιάζεις. Άσε με εδώ, σε απόσταση. Πού και πού δίνε μου ένα ξεροκόμματο.
Να σε φιλάω μόνο.
Το μόνο που θέλω είναι να σε φυλάω.
Το μόνο που θέλω να είμαι ο σκύλος σου.


«που πια δεν έχω τίποτε άλλο
μες στους τέσσερις τοίχους, το ταβάνι, το πάτωμα
να φωνάζω από 'σένα και να με χτυπά η φωνή μου
να μυρίζω από εσένα και ν’ αγριεύουν οι άνθρωποι»

Οδυσσέας Ελύτης - Μονόγραμμα


33 σχόλια:

Sousou Delatroba είπε...

Από τα ωραιότερα και πιο δυνατά ποστς που έχω διαβάσει μέρες τώρα.

Φτού σου αγόρι μου,
Σουσού

night blue είπε...

Ζωντανό.

night blue είπε...

Πολύ καλό το τραγούδι των Deus.
Καλή σου νύχτα!

Ανώνυμος είπε...

Σαμμάνε είσαι σε μεγάλη φόρμα αυτόν τον καιρό!

Ανώνυμος είπε...

@όλους
ο σκύλος των stooges στην τελευταία σειρά, είχε φάει φόλα. Αλλά νομίζω ότι τη γλύτωσε. Μπορείτε να τον ακούσετε πλέον...

sousou
η σκυλίσια μέρα μου σε έκανε να ξεχάσεις τους τρόπους σου!
"φτού σου" εσύ,
από το εκλεπτυσμένο σου στόμα;
ΥΓ. Ευχαριστώ!:)

vain
έχει καταπληκτικούς στίχους σε σχέση με το πώς τον κάνει και αισθάνεται (από ένα απόλυτο τίποτα ως τη θέωση). Και η μουσική είναι τελείως αγχωτική, σα να έχει ταχυπαλμία. Χαίρομαι τόσο που το εκτίμησες! :)))

Αγγλε
i wanna be adored
I wanna be your dog
(παρήχηση
που για εμένα σημαίνει
ακριβώς το ίδιο
τις δυο όψεις του νομίσματος
του έρωτα)

soulmates είπε...

suglonistiko!!!
kai to keimeno kai ta songs!!

Ανώνυμος είπε...

Σαμμάνε,
Don't treat me like a god
treat me like a dog

night blue είπε...

Einai apo to Seniorita twn James!

night blue είπε...

paratirw oti se kapoion allo ypologisti (oxi sto diko mou) o opoios malista exei san browser explorer kai oxi mozilla (egw xrisimopoiw kalws i kakws kyriws to deytero) otan paw na "vrw" ta tragoudia sou, mou ta emfanizei ston windows media player kai oxi ekei pou ta exeis topothetisei gia na ta "paroume".
Exoun arage firewall, gmt?

night blue είπε...

oxi esy...

Albert είπε...

Mας έριξες την ψυχολογία μεσιέ...όχι πως ήταν και ανεβασμένη.

Ινδιάννα είπε...

albert
είσαι χορτοφάγος φαίνεται...!

vain
έχω σηκώσει τα χερια ψηλά με το free uploading, μου βγαίνει η πίστη για να ανεβάσω τραγούδια και τα παίζει όταν θέλει και όπως θέλει. Δεν ξέρω τι να σου πω, μια φορά από υπολογιστές δεν πολυσκαμπάζω γενικότερα...

soulmates
κουνάω την ουρά μου χαρωπά για εσάς...

Άγγλε
είσαι διχασμένη προσωπιgodιτα φιλαράκι! :)

Ανώνυμος είπε...

Η δεκαεία του 80 είναι πάλι εδώ!
myitalodisco.blogspot.com

Sousou Delatroba είπε...

Αγαπητέ κύριε Σαμμάνε,

Σπεύδω να σας αποστείλω σκόλιο γιατί φρονώ πως ο Ιταλός Δίσκος που ίπταται από πάνω μου σας γκαντεμιάζει με το 13ο του κόμμεντ.

Η κατάπτυστη κοινωνική πολιτική που ακολουθώ τελευταίως πτύνοντας και ξεβασκάνοντας είναι ενταγμένη στα πλαίσια της προσφάτως ανειλημμένης πολιτικής μου δράσης στο πλευρό του Δρ.Φλάντζα.

Παρεπιμπτόντως, ο Άμμος ακόμα λούζεται και δεν γράφει πόστς;
Σουσού

Ινδιάννα είπε...

Αγαπητή Σουσού
κατανοώ την προσπάθειά σας να συμβάλλετε στο σβήσιμο των πυρκαγιών φτύνοντας. Εύγε, συνεχίστε έτσι.

Ο φίλτατος Άμμος έχασε τα κλειδιά του μπλογκ στην έρημο και ψάχνει να τα βρει (εγώ του κρατάω μούτρα που με άφησε εδώ ενώ έκανε διακοπές και δεν του ανοίγω -αχαϊρευτε κλπ).

Είμαι σίγουρος ότι όλο και κάποια Βεδουΐνα θα τον βοηθήσει και σύντομα θα ξαναγυρίσει στο σπιτικό μας να μας πεις τις ιστορίες του.

italo disco
η δεκατία των '00 όμως κρατάει γερά (από μηδενισμό, άλλο τίποτα) :)

Ανώνυμος είπε...

Κάθε φορά που διαβάζω τα ποστ σου χάνω τη μιλιά μου για αρκετή ώρα. Αυτή τη φορά η σιωπη μου κράτησε λίγο παραπάνω. Σ΄ευχαριστώ γιαύτο το συναίθημα! Είναι απίθανο!

Ανώνυμος είπε...

Άφωνη....
Πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε?

Ανώνυμος είπε...

... Τί να γράψω τώρα γι'αυτό που μόλις διάβασα; Τί να πω. Απλώς υπέροχο. Άντε ρε Σαμμάνε! Θα πάμε TOOL αύριο;

Ινδιάννα είπε...

ανώνυμος/η
(Ριτς is that you;)
ευχαριστώ...

Pasta
για να ζήσουμε γράφουμε
(αν δεν βγει το κακό θα σε φάει ζωντανό)...

Cle Petridou είπε...

Αχ καλέ Σαμμάνε. ήρθα να δω το come back του Αμμόχωστού μου και έπεσα σ αυτό το συγκλονιστικό ερωτικό, αληθινό γραφτό και παλάβωσα. Θα ήθελα να μπορούσα να τα είχα γράψει κάπως έτσι όταν τα ένιωθα.
Αχ αυτή η αγαπημένη μυρουδιά…

Ινδιάννα είπε...

Maya!
για tool δεν είμαι
αλλά χτυπιέμαι να πάω Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το Νοέμβρη και να δω από κοντά τον Κρις Κούπερ που θα παρευρεθεί -βρες τε μου μια vip κάρτα ως τότε, θέλω να πάω στο prive party, θέλω να πάω στο prive party (ο Σαμμάνος κλαίει, κοπανιέται, χτυπάει τα πόδια του στο πάτωμα σαν κακομαθημένο βρομόπαιδό κλπ, κλπ)!!!

Cle Petridou είπε...

A propos, πού είναι αυτό το χαμένο;
Ελπίζω να ναι καλά.Πές του τον περιμένουμε...

Ινδιάννα είπε...

Αρλέτα
η μυρωδιά δεν παλεύεται
όλα μπορεί να τα ρυθμίσεις στο κεφάλι σου,
μα η ζέστα του κορμιού
και μυρωδιά του άλλου
που μοιράζεστε τον ύπνο,
δεν είναι εγκεφαλική μνήμη
μα μνήμη όλου του οργανισμού
δεν χαλιναγωγείται
δεν παλεύεται...

ΥΓ. Υπομονή, το Αμμούδι θα είναι πολύ πολύ πολύ σύντομα κοντά μας!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο κειμενα παίδες ελληνων.
ριτς

night blue είπε...

aman pia m' ayton ton chris cooper-paw sto allmovie na thymithw poios einai

night blue είπε...

Malista! Ton vrika mesw google. Katapliktikos ithopoios an kai kyriws se deyterous rolous. Synithws oi megaloi ithopoioi einai se deyterous rolous. O logo einai oti den einai arketa wraioi. Px foveros einai kai o ithopoios pou epaize sto Chicago alla kai se polla alla. Xehasa to onoma tou. Aytos pou ekane to malaka (ennow koroido) syzygo tis Renee Zelveeger (kati onomata re gmt, sigoura lathos to egrapsa). Prosfata eida ton Cooper sto American Beauty. Mia apo tis skines poy thumamai entona itan ayti pou paei na vrei ton ekfulo prwtagwnisti se xalia psyxologia mesa se katarraktwdi vroxi kai o allos vlepontas tin apelpisia sta matia tou ton agkaliazei exw apo to garage toy spitiou tou.
O Cooper exei polu xaraktiristiki kai wraia xroia fwnis.

night blue είπε...

Einai typas pantws kai tha dw to Lone Star syntoma
;-)

Ινδιάννα είπε...

Vain
επίσης στις συνεντεύξεις του είναι πολύ ντροπάλός (κι ας είναι κάτοχος όσκαρ) και έχει εξαιρετικά λεπτό χιούμορ. Οι επιλογές του είναι κυρίως σε ταινίες "πολιτικές" και επίσης είναι ένας απίστευτος οικογενειάρχης, που είναι 25 χρόνια με την ίδια (άσχημη αλλά προφανώς διανοούμενη γυναίκα)με την οποία είχαν ένα αγόρι που υπέφερε από εγκεφαλική παράλυση και αφιέρωσαν πολύ χρόνο και χρήμα στη δημιουργία ιδρυμάτων γι' αυτή την πάθηση (ο γιός του τελικά πέθανε από επιπλοκές στα 17 του). Μετά από αυτό, συνεχίζει να είναι μαχητικός αριστερός (έπαιξε και στο Syriana και στο Jarhead, στο Kingdom και Bleach που θα βγούν τώρα στα σινεμά, στο Capote) δοσμένος σε φιλανθρωπίες και τόσο μα τόσο μα τόσο καλός επαγγελματίας (είναι ο φαφούτης ερευνητής ορχιδέων στο Adaptation, ο γκέυ στρατιωτικός στο American Beauty -όντως τη φοβερή σκηνή είναι αυτή που θυμήθηκες... κ.α). Είναι ξεκάθαρο role model, απ' τα πιο υγειή πρότυπα σταρ που μπορώ να σκεφτώ... Είναι ο μόνος διάσημος που σκέφτομαι ότι "ναι, θέλω να τον γνωρίσω από κοντά"...

night blue είπε...

Sigoura tha mporoyses na tou pareis mia polu endiaferousa synenteyxi i na tou apospaseis endiaferouses kouventes panw se pleista themata ta opoia i idia i zwi tou kathws fainetai alla kai i kariera tou empneoun.

night blue είπε...

Oso afora ayto me tin "kakasximi" gunaika tou Cooper xereis to anekdoto me tous orofous? Mou to eipe enas kalos mou filos kai einai polu alithino. Tha sto grapsw alli fora giati psilonystazw.

Ινδιάννα είπε...

Όχι, δεν το ξέρω. Και χρειάζομαι να γελάσει το χειλάκι μου. Παρακαλώ να καταγραφεί αύριο πρωί πρωί, που θα ξυπνήσεις ευδιάθετη και ξεκούραστη! Καληνύχτα!

Ανώνυμος είπε...

γεμάτο πάθος δοτικότητα, συναίσθημα ... χαμένα συναισθήματα απο καιρό... στον κόσμο τουτο τoν παλιο...

υπο άλλες συνθήκες -λιγο καιρό πρίν- θα μπορούσα να συνυπογράψω το περιεχόμενο μετα πάθους !!

Τωρα δεν ξέρω πια :( Αν σε κάνει να χαίρεσαι ή αν σε οδηγεί στην θλιψη και την απογοήτευση...

ΥΓ1 πάντα κάτι περιμένουμε και ας μην το παραδεχομαστε ουτε στον εαυτό μας!! -δυστυχώς ή ευτυχώς -

ΥΓ2 μη μου δινεις και πολύ σημασία...απλά αγγιξες ευαισθητο σημείο ! :) εξαιρετικό παντως ως εκφραση το επαναλαμβάνω!!!

Ινδιάννα είπε...

αναπνοή ευχαριστώ
κι εσύ είσαι από τους ανθρώπους που απολαμβάνω τις ιδέες και τη γραφή τους και ειλικρινά χαίρομαι που μας ανακάλυψες εδώ στην έρημο!