CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

6.3.08

Ammοscast 0: Ένας χρόνος με την Ινδι-άννα

Πριν ένα χρόνο και κάτι δεν ήταν στα πολύ καλά της, όπως συχνά.
Της είπα να γράφει στο μπλογκ, από εκτίμηση και νοιάξιμο - δέχτηκε.
Ξεκίνησε με δυνατές μουσικές, παράξενες στο αυτί μου.
Ακολούθησαν οι ιστορίες της, κοφτερά παραμύθια για την αγάπη.

Στην Αθήνα πια εγώ, έτρεχα όλο και πιο πολύ, έγραφα όλο και πιο λίγο.
Με έπιασε το πολιτικό και αυτήν το χαρούμενό – συμπληρωθήκαμε ξανά.
Ένα χρόνο μετά, γίναμε καλύτεροι φίλοι, βγάλαμε γούστα, συνεχίζουμε.
Μια χαρά όλα.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πάντα τέτοια και καλύτερα!
Στην υγειά των φίλων που συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον και που κάνουν όσους τους γνωρίζουν περήφανους που τους γνώρισαν.

Να είστε καλά και πάντα με χαμόγελα, ιστορίες και μουσικές.

Φιλιά!

night blue είπε...

Ama den itan i Indianna edw den tha imoun toso fan gia na pw tin amartia mou.
Pou kai pou na tis travas kai ligo to aytaki giati den frontizei panta gia to kalo tis.

sot είπε...

Όλες τις ευχές μου και σε σένα για να συνεχίσετε για πολύ καιρό να μας συντροφεύετε από εδώ. Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά πού κάνουν ενδιαφέροντα τον "Αμμαζόνιο", είναι οι μεγάλες αλλαγές που παρατηρεί κανείς παρακολουθώντας τις αναρτήσεις σας. Αυτό κάνει πρόδηλη την πολύ μεγάλη δυναμική σας. Ένα ευχαριστώ και σ'εσένα για όσα μοιράζεσαι μαζί μας μέσα από τις αναρτήσεις και την πολύ επιλεκτική με την καλή έννοια ενημέρωση, που συχνά προκαλεί την ευαισθητοποίησή μας.

night blue είπε...

Symfwnw me ton prolalisanta alla ti na kanoume. Adynamies einai aytes ;-)

αμμος είπε...

Παιδιά δεν περίμενα σχόλια σε αυτό ποστ με δεδομένο ότι είναι αφιερωμένο στην Ινδιάννα. Μαζί με το βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα μάλλον :-)

Σε ευχαριστούμε πολύ the_bar! Όσο για το σχόλιο στο ποστ της Ινδιάννας, χαιρομαι που αναγνωρίζεις μια καλή, χαρούμενη διάθεση κάτω από τις γκόθικ θεματολογίες της πρώτης μου περιόδου και τις "σοβαρότερες" πολιτικές και δοκιμιοκάπως της δεύτερης περιόδου μου. Φιλιά!

Βέην μου, σημασία έχει που έρχεσαι. Εδώ ένας έσκασε από το γκούγκλ για να βρει εδώ την "κοιλιά της Τάμτας γυμνή" το ότι έρχεσαι κυρίως για την Ινδιάννα θα με πειράξει;
Όσο για το άλλο που μου λες εγώ τα αυτάκια τα συμβουλεύω, δεν τα τραβάω :-D

Σοτ μου να είσαι καλά. Οι αλλαγές μέσα στο μπλογκ ακολουθούν τις αλλαγές έξω από το μπλογκ, στη ζωή μας, ζούμε αλλιώς - γράφουμε αλλιώς. Χαίρομαι πάντως που συνεχίζουμε να επικοινωνούμε καλά, ένα χρόνο τώρα.

Να είστε καλά όλοι/ες!

Ινδιάννα είπε...

Δεν περίμενα να μου ετοιμάσεις τούρτα -εκπλήξη
με τόση εκτίμηση και νοιάξιμο ανάμεσα στη κρέμα και το παντεσπάνι!
είσαι ...παντεσπάνιο πλάσμα Αμμούδι
αλλος ένας μικρός γλυκός εξωγήινος
(μόνο που εσύ φοράς την σωστή παραλλαγή για να δείχνεις φυσιολογικός -δεν ξέρεις πόσο σε θαυμάζω -και- γι' αυτό!)

Ευχαριστώ για ΟΛΑ
και ελπίζω να συνεχίσουμε να αλλάζουμε
μένοντας οι ίδιοι
(ίδιοι εννοώ πάντα πιστοί
στον ευατό μας!)
Σε φιλώ!