CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

20.1.08

A wANNA -bee! - indieannalog set 11

Γη... One hit wonder μάλλον ο τύπος, δεν ξανάκουσα τίποτε από αυτόν. Αλλά μπορεί να φταίει που δεν το κυνήγησα κιόλας. Η αλήθεια είναι ότι κι αυτό το τραγούδι δε μου πολυάρεσε, δεν παύει όμως να αρέσει σε πολλούς άλλους! Edson - I wanna be alone.

Φωτιά... Μεγάλη επιστροφή για τους Ocean Color Scene, με τραγούδι που ρέπει προς 90s και σε ξεβράζει στις όχθες της Βρετανίας, αλλά τελικά μια καλή μελωδία δε θέλει πολλή φαντασία, κόπο και εκσυγχρονισμό, πουλάει από μόνη της και όχι μόνον αυτό, αλλά κολλάει στο μυαλό σου και να σε ανεβάζει πολύ (Ίλια, πάμε "Σμαράγδι" να δούμε θάλασσα;). Ocean color scene - Go to sea.

Αέρας... Τους αδικώ αν πω ότι μου θυμίζουν Guillemots μαζί με dEUS (ειδικά εκεί που μιλάνε ταυτόχρονα ο ένας μπροστά και o άλλος στο background) γιατί απλούστατα είναι ένα πολύ όμορφο τραγούδι που στέκεται από μόνο του. Και μαγεύει. Brand new - Fork & knife

Νερό... Duffy - Rockferry. Έσπασε ταμεία πριν ένα μήνα στην Αγγλία, προσωπικά δεν καταλαβαίνω το λόγο, αλλά σας το δίνω για να μη λέτε ότι όλο κάτι πανάγνωστα σας βάζω! Άντε, μέσα στο mainstream είμαστε! :)

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πιο πολύ μοιάζουν με dEUS -αν μοιάζουν με κάτι. Στους dEUS έβαλες τραγούδι και δεν ακούγεται ή δεν έβαλες καν (γιατί δεν έβαλες, ε);
ΥΓ. Που είναι το "σμαράγδι";
ΥΓ2: Tι εστί wanna- beee?
Σήμερα έχω όλο απορίες!

αμμος είπε...

Το τελευταίο μου φανηκε όντως βαρετό, τα υπόλοιπα με ταξίδεψαν σε καλοκαιρινές εικόνες δεν ξέρω γιατί.
@tom the barman: επειδή η Ινδιάννα πήγε μάλλον για καφέ, να σου απαντήσω εγώ σε αυτό που ξέρω, wanna be είναι αυτός που θέλει να γίνει, αλλά δεν είναι ακόμα.

Ινδιάννα είπε...

Αμμούδι
είσαι ΡΟΡ κι εσύ, πώς να το κάνουμε -χα χα!

Τομ
δεν έβαλα στους dEUS άσμα διότι στο τέλος θα μας πούνε και θρησκόληπτους με τους θΕΟΥΣ και τα λιβΑΝΝΙσματα μου! Αλλά ίσως έπρεπε όμως να βάλω το "in a bar under the sea" για να προσδιορίσω τη θέση του "Σμαραγδιού"!
ΥΓ. Επίσης Wanna -Bee σημαίνει αυτό που λέει ο Άμμος αλλά με μια πιο προχωρημένη έννοια: όχι απλώς θέλω να γίνω κάποια αλλά θέλω να το πετύχω και χωρίς να αλλάξω, να πετύχω ως έχω (ως στριμάδι δηλαδή!)-εξ ού και η μέλισσα που τσιμπάει(bee) αντί για "είμαι" (be). Πρόκειται για λογοπαίγνιο με το όνομά μου, τις ματαιωμένες προσδοκίες, τις κακίες που γράφω (μιας και τις πιστέυω) για τα συγκροτήματα και το γεγονός ότι μερικές φορές νιώθω ότι κρύβω μια Στέλλα Λοΐζου μέσα μου!

sot είπε...

Κρατώντας έξω το Rockferry (αυτό είναι για άλλη συλλογή) βγαίνει ένα θαυμάσιο EP. Δένουν τέλεια τα υπόλοιπα.

Ανώνυμος είπε...

indieanna,
opos panta, ypoklinomai! :-)
To ti cd exo xari se sena, oute o skliros mou den ta metraei pia!

Ινδιάννα είπε...

sot όντως μοιάζουν τα 4 πρώτα, έχεις δίκιο! :)
Η αλήθεια είναι ότι λόγω πηξίματος με το διάβασμα έχω μείνει πίσω στη μουσική, δηλαδή έχω κατεβάσει περίπου 800 τραγούδια τον τελευταίο μήνα και δεν έχω ακούσει τίποτα. Αλλά ελπίζω σύντομα να έχω χρόνο να τα απολαύσω, να τα "ξεχωρίσω" και να τα μοιραστώ μαζί σας.

The bar
Πήγα 7 jockers χτες. Μου άρεσε πάρα πολύ ως χώρος -αλλά πάαααρα πολύ- πλην όμως, στην μια ώρα έπαθα ένα σύνδρομο στέρησης από την μουσική του ΡΟΡ! Έτσι ροβόλησα στο ΡΟΡάκι όπου με το που μπήκα ο Κώστας έβαλε το the truth about cats and dogs των Pony up! -που είναι η τελευταία μου ψύχωση! Τώρα αυτό σύμπτωση θα το πούμε ή να θεωρήσω αυτονόητο ότι ανάμεσα σ' εμένα και στο ΡΟΡ υπάρχει ένας ερωτας μεγάλος γεμάτος πίστη, αφοσίωση, εμπιστοσύνη και κατανόηση! χα χα!

Ανώνυμος είπε...

Xaxaxaxa indieAnna! Teleio.
Symfono ki epayksano. San to POP tipota, gia pollous kai poikillous logous!
Trekse stis 3 eyxes. Se perimenei katitis to special ;-)))
Popokoritsaki! :-)

Ανώνυμος είπε...

ammos,
se afora amesa ki esena i anoterw parotrynsi, opws kai ton ws_pote_ws_to_telo_sygkatoiko :-)
Xixi!
Nomizo pws, me tosi diafimisi, i diey8ynsi tou magaziou 8a mas kopsei kouponia aperioristou katanalwsis...

Ανώνυμος είπε...

(to tsakisa to nick tou an8ropou, mea culpa, sygnomi!)

Ινδιάννα είπε...

theorema
εγώ απάντησα στο three wishes και μάλιστα εις διπλούν -ε, άμα είσαι διχασμένη προσωπικότητα αυτά είναι τα καλά! :)

Ανώνυμος είπε...

ινδιάννα,
απίστευτη απάντηση, και το καλύτερο, εις διπλούν!!! Χεχε!
:-)))

Λοιπόν, οι διχασμένες προσωπικότητες είναι οι αγαπημένες μου. Μαζί τους είναι αδύνατον να βαρεθεί κανείς, άσε που σου κάνουν τη ζωή πιο όμορφη! Τώρα βέβαια, αυτό μερικές φορές είναι δίκοπο μαχαίρι, στην περίπτωσή σου όμως μάλλον για σούπερ ποπ προσόν το κόβω :-)))

Το πρότζεκτ του τριμήνου:

να καταφέρω να πιω ποτό στο ΠΟΠ με ινδιάννα και σαμμάννο μαζί, και τι στον κόσμο! Όπως βλέπεις, κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι. Η μια θα ράβει η άλλη θα ξηλώνει εκεί μέσα και θα ειδοποιήσουμε τον Χριστόφορο να μας έχει μια Δον Χούλιο για πριβέ χρήση!
Αν έρθει και ο άμμος με τον συγκάτοικο, τους κερνάμε κι αυτούς από την κακτοπανδαισία μας και το πάρτυ θα αφήσει ιστορία!

Ολέ!!!

Ανώνυμος είπε...

καθώς έκανα μια βόλτα στα μπλογκς έπεσα πάνω σας τι ωραίο μπλογκ, και τι ωραίο ποστ και τι ωραίοι αυτοί οι μπραντ νιου.

διχασμένες προσωπικότητες unite and take over

Ινδιάννα είπε...

the bar
ε, καλά και με τόσα άτομα παρέα μη σου πω να το κλείσουμε πριβέ εκείνη τη νύχτα το ΡΟΡ -δε θα χωράμε!!!! :)

treblaz
καινούριος γενναίος κόσμος! :)
Καλώς σε βρήκαμε,
να μας ξανάρθεις!

sot είπε...

Ωχ. Θα πήξεις στη μουσική μετά το διάβασμα!!!
Αυτή είναι πιο ευχάριστη βέβαια :)

Ανώνυμος είπε...

indieAnna,

symfono apolytos!
Prive party sto POP! Wow!!!
Ase pou den xreiazetai kan na to kleisoume! Boroume na skasoume myti apo noris, oloi mazi, ki ayto itan: to magazi gemise ;-p
Xexeeeeeeeeee!!!

Treblaz, oloi dixasmenoi eimaste edo sta periks. Epeses sti folia tou koukou (kyriolektika kai metaforika) :-)
Join us!

night blue είπε...

Ayrio symplirwnw ena xrono blogging. Theleis na etoimaseis ena mikro postaki gia to blog mou? Eleuthero thema.

Ινδιάννα είπε...

vain
θα είναι όμως πολύ μικρό -δεν έχω χρόνο για ρετουσαρίσματα! Θα γράψω το πρώτο και πιο αυθόρμητο που θα μου ρθει! Να στο στείλω με μέιλ να το ανεβάσεις εσύ ή να το γράψω στα σχόλια του αυριανού σου ποστ;

Sot
δε φαντάζεσαι πώς περιμένω τη μέρα που θα απλώσω τα πόδια μου πάνω στο γραφείο, θα πίνω καφέ χαλαρά χωρί ςνα κοιτάω το ρολόι, θα διαβάζω εφημερίδες και θα ακούω μουσική. Όαση!!! :)

the bar :))))))

Ανώνυμος είπε...

indieWanna ;-)))
Xexe!
:-*

night blue είπε...

steilto mou-kalytera aythormito!!