CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

23.6.07

In the end

8 σχόλια:

Ινδιάννα είπε...

and the band begins to play -parararam param param

...εγώ πάντως στην προηγούμενη ζωή μάλλον ήμουν δέντρο
δένομαι απόλυτα με χώρους και ανθρώπους
δε θα έβρισκα ανακούφιση
στο shortbus...

αμμος είπε...

Καλέ μου, το συγκεκριμένο κομμάτι δεν ανεβαίνει ως ανακουφιστικό αλλά ως ανησυχητικό. Έχω παράξενη διάθεση, μην το ψάχνεις.

night blue είπε...

Que est-ce que vous voulez dire avec ca video, monsieur Ammos?
Je ne comprends rien.

αμμος είπε...

Αγαπητή vain, λυπάμαι αλλά δε θέλω να γίνω τόσο συγκεκριμένος στα σχόλια. Δεν έχει πάντως σχέση με σένα, αλλά με τη δημοσιότητα του χώρου.

pølsemannen είπε...

O tempora, o mores...

(y sonando los tamores)

Άσχετο αλλά κάνει καιγαμώ τη ρίμα με το αποπάνω!

night blue είπε...

Καλώς

Ανώνυμος είπε...

Endiaferousa optiki tis dimosiotitas tou xwrou. H anisyxitiki kai parakseni dia8esi sou antanakla kapoies skepseis sou, profanos. Xorane polles ermineies, vevaia, kai os anartisi to vrisko dikaia proklitiko kai idaniko kaysimo skepsis oxi mono gia sena alla kai gia to koino sou.
Prosopiki apopsi, fysika.

αμμος είπε...

Αγαπητέ Polsemannen, σε ευχαριστώ θέρμα που μοιράστηκες μαζί μας τους όμορφους στίχους σου.

Αγαπητέ/ή the_bar, σε ευχαριστώ πολύ για την οπτική σου, με κινητοποίησε μάλιστα να γράψω κάποιες επιπλέον σκέψεις μου, στο επόμενο ποστ. Σε καθαρά προσωπικό επίπεδο, οι στίχοι του τραγουδιού είναι που μου μιλάνε περισσότερο.