CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

29.6.08

I'm an engine driver... - indieannalog set 33

Φωτιά… Πέρασα πολλά χρόνια να γράφω ιστορίες Δε μπορούσα να διαχειριστώ την πραγματικότητα αλλιώς. Έμπαινα πολύ μέσα στα πράγματα και τις καταστάσεις και δε μπορούσα να τα δω αντικειμενικά. Παρά μόνο αν τα κατέγραφα. Αν όσοι ήξερα μετατρέπονταν σε ήρωες μόνο τότε τους έβλεπα αποστασιοποιημένα, από ψηλά. Έβλεπα όλες τις όψεις της προσωπικότητας και όλες τις διαστάσεις του χαρακτήρα τους. Όσο για μένα. Πέρασα πολλές βραδιές να κουτουλιέμαι σε τοίχους μπας και καταφέρω να βγω από μέσα μου και να με δω από μακριά… Brendan Canning – Hit the wall

Αέρας… Στην αρχή έγραφα μικρές ιστορίες. Με ενδιέφεραν τα γεγονότα και οι άνθρωποι. Θραύσματα στιγμών. Στην πορεία κατάλαβα ότι αυτό που πραγματικά γύρευα ήταν η συνοχή. Όλα αυτά τα σπασμένα κόκκαλα, οι μικρές ιστορίες, να γίνουν σκελετός και από πάνω του να θρέψει σάρκα και να αποκτήσει ζωή. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να πας το μαχαίρι πολύ βαθιά. Να μπεις στη βαθύσφαιρα και να φτάσεις στα πιο απύθμενα βάθη των ηρώων σου… (Sons & daughters στο Broken bones ξεπατικώνουν τη διασκευή της Cat Power στο Bathysphere του Smog)

Νερό… Έγραψα τρία μυθιστορήματα. Το πρώτο κατά παραγγελία- εξ’ ου και το μόνο που έφτασε σχεδόν να εκδοθεί. Τα άλλα δυο δικά μου. Εννοώ όπως τα ήθελα εγώ. Για τους δικούς μου ανθρώπους. Όταν τα πήγαινα έξω μου έλεγαν πως το στόρυ είναι τρομερό και το γράψιμο καλό αλλά… ποιους αφορούν αυτοί οι ήρωες? Δεν είχα -λέει- target group. Αναρωτήθηκα γιατί. Και μετά χαμογέλασα. Και έπαψα να νιώθω μια ξένη σε αυτή τη Γη. Οι ήρωές μου δεν αφορούσαν κανέναν άλλο γιατί ήταν πέρα από αυτό τον κόσμο. Και το καλύτερο- ήταν πραγματικοί. Ήταν οι φίλοι μου. Δεν υπήρχαν στο χαρτί αλλά εκεί έξω! Smog – I was a stranger

Γη… Έχω δυο χρόνια να γράψω κάτι. Δεν το έχω καμία ανάγκη πια. Βλέπω τις ζωές των γύρω μου που δείχνουν τόσο λαμπερές και μόλις πλησιάζω μυρίζω την αποσύνθεση που βράζει από κάτω τους. Βλέπω τις ζωές των άλλων και καταλαβαίνω ότι εγώ ποτέ δεν ήθελα αυτό που έχουν. Δεν ήθελα το αμερικάνικό όνειρο. Ήθελα πάντα να είμαι ο οδηγός της ατμομηχανής. Και να ταξιδεύω ανθρώπους και πράγματα. Να τους παίρνω μαζί μου στο ταξίδι- κάποιοι ανεβαίνουν, κάποιοι κατεβαίνουν. Στάσεις σωρό. Άνθρωποι κι εγώ. Τόποι, μέρη, μουσικές, νέα ποτά, νέες ζωές, μέρες, νύχτες, εποχές, γυρνάω ανθρώπους και ζωές και είμαι το ταξίδι μου… Decemberists – Engine driver

19 σχόλια:

sot είπε...

Σίγουρα κάποια μέρα θα εκτιμηθούν.
Είναι διαστρέβλωση αυτό που γίνεται σήμερα. Και τα target group Οι ίδιοι τα δημιουργούν.

Έφτασες στη βαθύσφαιρα; :)

night blue είπε...

Xestous. Polu anegkefaloi einai syggrafeis kai malista kai epityhimenoi kapoioi apo aytous. Gia fantasou pou katantise i logotexnia i estw i grafi. Stygno marketing! Na xathoun oi rempeskedes. Sto katw-katw allo ta senaria gia tileoptikes seires kai allo ta agna anagnwsmata!
Esy grafe gia tin parti sou, gia tin psuhi sou, gia tous filous sou. Den einai anagki na exeis koino megalo.
(Yparxei omws kai i alli opsi. Otan synantame tin aporripsi ginomaste olo kai kaluteroi).
Ki epeita polles fores ayta ta modata vivlia pou diafimizontai kai poulane einai toso kakogrammena pou apla skonizontai sta rafia kai tha itan pio praktika gia anakyklwsi i prosanamma.

night blue είπε...

Polloi anegkefaloi kai oxi polu anegkefaloi. Na deis pou opou nanai tha vgei reality gia grafiades.

Ινδιάννα είπε...

Sot & Vain
xm, akoystike sa na vgazw pikra e...
den ithela na vgei etsi. Ennow den aisthanomai kati tetoio! Apla prospathousa na katalabw giati de me endiaferei pia na graspw kati "vathy" h "megalo" klp kai eipa na to parw apo tin arxi mpas kai vrw akri. Kai vrika: exei na kanei me to oti pleon ektimw ti zwi mou perissotero kai ti vriskw synarpastiki ws exei, de xreiazetai na tin metatrepsw se kati allo (kontevw na ginw enas kanonikos anthrwpos -oleeee!!!!).

episis alitheia den ithela na klaftw, apla epsaxna istoria na valw to I was a stranger kai to engine driver (so if you don t love me let me gooooo klp):)

YG. Sot, mpa, tzampa pigan kai oi psychologoi, paroti syxna pianw ...pato den to axiopoiw! xa xa

αμμος είπε...

Το έχει πει ο Νίτσε καλή μου, στα καθαρά νερά η επιφάνεια δείχνει το βάθος. Αν τον πιστέψουμε το ζήτημα δεν είναι να ψάξουμε το βάθος, αλλα να καθαρίσουμε την επιφάνεια.

αμμος είπε...

Και ποιο κλάψιμο, η πιο τσαμπουκαλεμένη σου δήλωση εδώ είναι. ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΩ ΠΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητη ινδιαννα-εσκιμωα

Φανταζομαι κατά την παραμονη σου ορια του αρκτικου κυκλου να ολοκληρωσες τη μελετη σου και να εβγαλες ασφαλη συμπερασματα για την ερωτικη συμπεριφορα του θαλασιου ελεφαντα και του ερωτικου καλεσματος της αρσενικης φωκιας.

Επι τη ευκαιρια θα ηθελα να μου δωσεις από ένα αντιγραφο των μυθιστορηματων σου εχοντας βεβαια ιδιοχειρη αφιερωση για την αφεντια μου

Εκμεταλευομενος βεβαια το γεγονος ότι βρισκεσαι σε αυτά τα μερη θα ηθελα επισης να μου φερεις ένα ζευγαρι χρωματιστα καλτσακια να από κεινα τα παπιρι που δε βρισκω νουμερο μου στα στοκατζιδικα γιατι το χειμωνα κρυωνουν οι πατουσες μου κατά τη διαρκεια του κυνηγιου του βασιλικου πιγκουινου στον αντιθετο πολο. Ζωνη μην παρεις εχω.
Επισης θα ηθελα να φερεις κανα καπνιστο φιλετο ρεγγας για να συνοδευει τα τσιπουρακια ή τα ουζακια και να μην την βγαζουμε με ελιες αγγιναρα και βραστη πατατα σε λαδοξιδο.

Καλο θα ηταν να φερεις και κανα τοπικο ποτο ετσι για αλλαγη.

Δεν πιστευω να τσιγκουνευτεις και να φερεις τιποτα ψευτικα αγιοβασιλιατικα?
Δεν περνανε αυτά , δεν είναι για την μουρη μου να το ξερεις

παραλιγο να σε παρεξηγησω γιατι σκεφτηκα απογονοι των βικινγκ είναι και αυτοι σαν τους ισλανδους που κανουν το πανηγυρι εκεινο που μπερδευονται μεταξυ τους και χανει η μανα ποιος είναι ο πατερας . εκτος βεβαια αν οι νορβηγοι το κανουν ένα μηνα νωριτερα.
Αυτά τα βορεια μερη είναι γνωστα για τους αρειους και τους ταρανδους

Να προσεχεις τις περιδηνησεις και τις ρουφηχτρες νομιζω καπου εκει είναι και τα μαελστορμ

I feel like a criminal
……..
We're leaving for Venus
…….
Now you're taking control

Από την αφεγγαρη νυχτα στον ηλιο του καταμεσημερου

Σε φιλω

ODIN with hammer

Ανώνυμος είπε...

α ξεχασα ,

αστα τωρα τα υπονοουμενα με τα βαθια και μεγαλα ,
θελουμε χειροπιαστα πραγματα,

μην ξεχασεις τις φωτογραφιες οταν ερθεις εν τη βασιλεια σου

ODIN with hammer

night blue είπε...

wx, vre Indianna! Den eipa oti klaigesai. O ammos kanei to dikigoro sou edw? :-)) (kako gelio :-)

Ινδιάννα είπε...

Ammoudi
kala ta leei o germanos
kla ta lene kai oi norvigoi edw -exw piksei sto xantho galanomatiko, blepw melaxrino kai kounaw tin oura mou apo xara- xa xa!

ta paidia - h Maria h fili mou kai o antras tis o Oulaf-theloun na sas gnwrisoun diakaws, opote molis ton Septemvri gyrisoun Ellada tha kanonisoume me Ya Fra kai koritsia apo ti sxoli na ta pinoume oloi mazi (ante, pou mou lete oti de sas gnwrizw files, inegken i wra, h norvigia mas fernei pio konta klp -xe xe)!

mayrokokkine viking
plaka kaneis fysika
dioti mallon den exeis ypopsi ti times paizoun sti norvigia
-ena mpoukali alkool kanei 400 kroner itoi periopou 60 eyrw!!!
ferame ti vodka mas apo to el. venizelos pou ekane 12 eyrw gia na katalaveis.

twra kanena delikatesen p.x kapnisti falaina, mporei na ferw- den kserw. exw kai to oikologiko mou thema sti mesi, den kserw an prepei na ginw meros tou systimatos pou thelei tis falaines nekres sto trapezi kai ta piata mas.

oi vikings exoun pethanei, edw zoun kati galanomatika xantha aggelokamwmena agoria kai FYSIKA agorazw karga xristougenniatika -xa xa!

Take care!

αμμος είπε...

Vain μου το συγκεκριμένο σχόλιο γράφτηκε ξημερώματα μετά από άπειρες μπίρες. Ούτε που θυμάμαι τι ήθελα να κάνω εκείνη την ώρα, δεν πιστεύω όμως ότι ήθελα να δικηγορήσω :-D

Ανώνυμος είπε...

δεν ξερω για σενα αν κανεις πλακα εγω σοβαρομιλαω παντως,
που να ξερω την ισοτιμια κρονου ευρω?

αλλα ρε παιδι μου και αυτο το προβλεψες να παρεις βοτκα απο το αεροδρομιο? σε βρισκω πολυ προμελετημενη και αρχιζω να φοβαμαι

απο την αλλη ενω εισαι ευαισθητοποιημενη με τα παχυδερμα θηλαστικα εγω μεχρι τωρα εχω δει μονο την ανηλιαγη μερια σου,
και μπορει να κουνας την ουρα σου για αλλα αλλα την εκανες με ελαφρα πηδηματακια στις παραγγελιες μου.
ναι ειναι αληθεια ,
μου βγαινει μια κλαψα μουρχεται να παρω τα ορη και τα βουνα να μαθω την αληθεια και να βαλω μια ταξη,
φοβαμαι μηπως οι λεξεις αρχισουν και χανουν τη σημασια τους


ODIN with ravens

sot είπε...

Σύμπτωση είναι που ελιωσαν οι πάγοι στο Βόρειο Πόλο;
:)

the boy with the arab strap είπε...

kalisperes sti geitonia toy amazonoiu!!!!
ti ginete ola kala ?

night blue είπε...

Mipws telika einai o dikigoros sou?? Dioti aytos apantise gia sena! :-))
;-)

Ινδιάννα είπε...

krasi kai nero
to ammoudi psinetai ston ammazonio kai i indieanna pige na vrei tous sumi -borious indianous tou arktikou kyklou!

esy ti kaneis kalo mas paidi?

Vain
ton ammo gia dikigoro mou den ton vlepw alla prosekses mia diafora? twra pou leipw ksypnhse to poihitiko mesa tou -ti Kavvadia mas anevase, ti Dimoula parapanw! Nomizw tou ekane kalo h apousia mou (kai sto blog ekane kalo, psiloapotoksinothike apo ta dika mou emmonika themata!!!) xa xa!

filia se olous sas -de mporw na meinw allo, grafw apo pc se kseno spiti -oups!

the boy with the arab strap είπε...

kai egw kala eimai me liga neyrakia merikes fores , toys xerw toys sumi , eimai filos twn indianwn , einai oi paidikoi moy irwes!!!!
sto pop xanapiges?

the boy with the arab strap είπε...

kairo exeis na peraseis apo to blog.

night blue είπε...

filakia, sweetheart