CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

15.6.08

live is life - indieannalog set 31

Γη... Παρασκευή βράδυ και η συναυλία των Yo La Tengo μοιάζει με reunion party όλων εκείνων που ακούγαμε lo-fi πριν μια δεκαετία, με τα υπόλοιπα χρόνια να μας βρίσκουν στα ίδια μπαρ και τις ίδιες συναυλίες. Αλλά ακόμα και οι άγνωστοί γύρω δυνητικά είναι φίλοι εκείνη την ημέρα (δείξε μου τι μουσική ακούς να σου πω ποιος είσαι ή αντιστρόφως δείξε μου την Indieanna σου να σου πω τι μουσική ακούς)! Yo la tengo - Beanbag chair

Φωτιά... Στην «αυλή» λοιπόν του Τεχνόπολις, η πτέρυγα ΡΟΡ είναι εκεί κι έχει πιάσει πρώτο κάγκελο-σκηνή, ενώ με πιο χαλαρή διάθεση τριγυρνούν οι mediaνθρωποι και τα πλάσματα των αθηναϊκών free-press. Δυο βήματα πλάι μου στέκεται ο Θανάσης Μήνας: ο προσωπικός μου indie guru που, εν έτει 1997, στο αλφαβητάρι της matador μου έμαθε να συλλαβίζω το lo- fi. Θέλω να του πω ένα εκατομμύριο πράγματα, αλλα κυρίως πως αν δεν ήταν αυτός εγώ δε θα ήμουν ποτέ εδώ, σε αυτή τη συναυλία και σε αυτή τη ζωή, περιτριγυρισμένη από τόσους καλούς, ενδιαφέροντες και αληθινούς ανθρώπους. Αλλα φυσικά δεν του λέω τίποτα! God save the King (Minas), thou! Royal We – All the rage

Αέρας... Ιούλιος πριν τρία χρόνια, οι Yo La Tengo έπαιζαν σε ένα φεστιβάλ στην Ιταλία μαζί με τις Cocorosie, τον Devendra και τον Anthony. Ήταν να πάμε με τον
Yo La Tengo (το πρώτο άτομο που γνώρισα στο ΡΟΡ και τον φωνάζαμε έτσι μέχρι να μάθουμε το όνομά του, επειδή φόραγε μια μπλουζα της μπάντας). Θα κάναμε –λέει- τρελό road trip ως την Ιταλία με το παλιό μου αμάξι –το μνημειώδες κόκκινο datsun 120Υ του ’78- τελικά δεν πήγα, μετά μετάνιωσα, νόμιζα δε θα πάω ποτέ στο εξωτερικό και δε θα τους δω ποτέ από κοντά. Την επομενη χρονιά πήγα το πρώτο μου ταξίδι (Παρίσι) και είδα στην Ελλάδα τις CcRsie και τον Dev (μιας και τον θυμήθηκα τώρα, οι Bombay Bicycle Club σε αυτό το τραγούδι δεν έχουν τα ένρινα γυρίσματα τις φωνής του κυρίου Banhart)?

Νερό... Και να που ένα πρωί ξυπνάς και είναι η μέρα που θα δεις τους Yo La Τengo στην Ελλάδα! Στη συναυλία πρέπει να γέλαγα και να χοροπήδαγα σαν κουρδιστό ανθρωπάκι επί δυο ώρες. Ήταν από τις βραδιές που δε με ένοιαξε που πήγα μόνη (πάλι!) σε συναυλία γιατί, η μπάντα στη σκηνή ήταν οι δικοί μου άνθρωποι και, όλοι γύρω ήταν φίλοι τους και ήμασταν μια μεγάλη παρέα. Η ζωή μου δεν έχει αλλάξει σε τίποτα από προχτές αλλά, αφού είδα την Αγία Τριάδα μου live νομίζω πια όλα θα πάνε καλύτερα. Μερικά όνειρα παίρνουν 10 (για την ακρίβεια 11) χρόνια να πραγματοποιηθούν. Αλλά τελικά βγαίνουν. Ε, μερικά ίσως μου πάρουν παραπάνω. Αλλά που θα πάει… Όλα κάποτε θα γίνουν! AA sound system – Laissez fair

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

να σου πω ,

και γω δεν το βαζω κατω,

εδω 10 χρονια κρατησε τα τειχη της τροιας ,

10 χρονια να βρει το δρομο του

αμα επιμενεις ομως πιστευω οτι αυτο που επιθυμεις πραγματοποιειται

hawkeyed

Ανώνυμος είπε...

Τι καλοι αυτοί οι Bombay Bicycle Club τόσο καλοι όσο το Bombay το τζιν και το ποδήλατο (κι εκείνο το άλλο που λένε ότι είναι σαν το ποδήλατο και άμα το μάθεις δεν το ξεχνάς ποτέ- χε χε)!

Εκτός από συναυλίες καμια παραλία χτύπησες ή ακόμα?

sot είπε...

Το σημερινό EP επιβεβαιώνει απόλυτα πόσο έφτιαξε τη διάθεσή σου η εμφάνιση των Yo La Tengo. Μέσα από αυτό έφτιαξες και τη δική μας.

Ινδιάννα είπε...

hawkeyed
το λέει και Πανόπουλος αυτή την εβδομάδα (θεε μου, οποία κατάντια, έχω αρχίσει να περιμένω τα ζώδια να μου πουν τι θα μου συμβεί, τόσο πολύ δεν αντέχω να έχω την ευθυνη για το μέλλον μου)! Αίσχος!

Τομ
όπως τα λες: ΚΑΜΙΑ παραλία χτύπησα ως τώρα (σκοπεύω να κολυμπήσω σαν φώκια όμως, στα φιορδ στη Νορβηγία από βδομάδα.

Oι Bombay δροσιστικοί και καλοκαιρινοί σαν Bambay Tonic αλλά θα ήθελα να λείπουν οι παραλληλισμοί ποδηλάτου με σεξ- πόσο μάλλον που μερικές σε αυτό το μπλογκ δεν ξέρουν ποδήλατο!

Sot
μακάρι να ήσουν στο synch!
Ήταν απίστευτα φίλε μου! :)

Ανώνυμος είπε...

ελπιζω να μας δειξεις γυριζοντας και πολλες φωτογραφιες απο κεινα τα πλατη ,
αμα φωτογραφησεις και τη νυχτα τα φωτα στον ουρανο ακομα καλυτερα,

θα ειναι μαγευτικο να μαθαινω τον κοσμο μεσα απο τη δικη σου ματια

hawkeyed

sot είπε...

Να είναι απίστευτα καλά και στο ταξίδι σου.

Ινδιάννα είπε...

hawkeyed
δε θέλω να στο χαλάσω
γι ατα νυχτερινά φώτα
αλλα αν έχεις ακούσει για τον ήλιο του μεσονυκτιου
χμ, καλοκαίρι στη Λαπωνία
σημαίνει 6 μήνες ήλιο
...

οπότε Sot
όσο μείνω με βλέπω άγρυπνη!
τώρα αυτό είναι καλό?
Χμ, θα δείξει!
Θα σας πω!
Ευχαριστώ για την ευχή
πιστεύω πως θα βγει!

Ανώνυμος είπε...

ενταξει μη σε απασχολει δε μου το χαλας,
θα το εχω υποψην μου λοιπον να μην ξεκινησω καλοκαιρι για τα βορθ λαιτς,

δεν εχω ακουσει και πολλα για κει πανω και ελπιζω να μας πεις οταν θα γυρισεις
φωτο να φερεις αρκετες για να δουμε κιολας

ελπιζω να μη βρεις καμια δικαιολογια παλι οτι επεστρεψες νυσταγμενη γιατι δεν μπορεσες να κλεισεις ματι

hawkeyed

Ανώνυμος είπε...

οχι ομως και οτι περιμενεις τα ζωδια να πουν τι θα συμβει,
και δεν αντεχεις να εχεις την ευθυνη για το μελλον σου,

εγω βλεπω οτι ολα ειναι σε ταξη και κινουνται ομαλα και προκαθορισμενα σαν αυτη την ουρανια αρμονικοτητα που καθοριζει την θεση των ζωδιων ,

καθε κυριακη το indieannalog
πρωτα οι υποχρεωσεις,
μετα οι διακοπες,
μετα...

και ολα αυτα κανονισμενα απο μηνες πριν,

τιποτα δεν μπορει να ταραξει το πλανητικο σου συστημα και το αμετακλητο προγραμμα του,
τιποτα δεν μπορει να διεισδυσει μεσα σ'αυτο

ασε τον πανοπουλο να λεει τα δικα του οτι τα αστρα μπορουν να σε κατευθυνουν,
εσυ κατευθυνεις τα αστρα
εσυ κανεις τις επιλογες σου

hawkeyed

sot είπε...

Μακάρι να είναι τόσο καλά που να αξίζει τον κόπο να μείνεις ξάγρυπνη.

the boy with the arab strap είπε...

τελεια ηταν την παρασκευη !!! απιστευτος κοσμος ολες οι γνωστες μουρες που κυκλοφορουν παροντες.
με το θαναση Μ. τα λεγαμε στο μετρο οπου βρεθηκαμε .ειναι γαματος κι ας παιζει μαυρες μουσικες τωρα.

Ινδιάννα είπε...

Sot
δεν κατεβαίνεις μια Αθήνα το Σαββατόβραδο, που είναι μέρα συναυλιών και έχει και το κανονικό πάρτυ γενεθλίων το ΡΟΡ και θα είμασυτε με τον Άμμο εκεί, επιτέλους να τα πούμε κι από κοντά!

Κρασί και νερό
-κι εγώ τον θεωρώ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΥΠΟ, τον Θ.Μ., το πάω αφάνταστα! Θα σε δούμε το Σάββατο έτσι, το θεωρώ δεδομένο, θα μηνυματιαστούμε να το κανονίσουμε -πού θα μας βρεις στο ΡΟΡ κλπ!

hawkeyed
εξαρτάται πάντα από την οπτική που βλέπεις κάτι! :)

Ανώνυμος είπε...

Αχ ζήλεια! Και χαρά μαζί!
Μπράβο, κοριτσάκι! Θα έχεις ΚΙ ΑΛΛΑ να μας λες το καλοκαιράκι στο ΠΟΠ ;-)

theorema

Ινδιάννα είπε...

theorema
και στο lemon!
και στο lemon!!!

(μου χρωστας ένα remember?
πρέπει να πάμε και να ΛΙΩΣOΥΜΕ στην τεκίλα
και τον χορό)!

ΥΓ. I missed you!

sot είπε...

Δυστυχώς - όχι γι αυτόν :) - παντρεύεται ένας φίλος μου το Σάββατο. Θα ήταν μια καλή ευκαιρία. Από την άλλη ίσως είναι καλύτερα μια άλλη πιο ήσυχη μέρα.

Ινδιάννα είπε...

Sot
άπαπα, τον καημένο, παντρεύεται...
να τον συνοδεύσεις στην κρεμάλα
έτσι πρέπει, να συμπαρασταθείς στις τελευταίες σου στιγμές ελευθερίας- χα χα χα!
Θα τα πούμε άλλη φορά

sot είπε...

:)))
Ναι